۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۳۰۶۳۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان

خواهران مبلغ لرستانی با شیوه فرهنگ سازی پاکدامنی آشنا می شوند

خواهران مبلغ لرستانی با شیوه فرهنگ سازی پاکدامنی آشنا می شوند
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزشی تبلیغ شیوه فرهنگ سازی پاکدامنی خبر داد و گفت: این دوره در ۱۰ مدرسه علمیه در حال برگزاری است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اهمیت تبلیغ و ضرورت حضور خواهران مبلغ در جامعه و به ویژه بین نسل جوان بیان داشت: تبلیغ امری ضروری برای نهادینه سازی ارزش ها و بصیرت بخشی است.

وی با بیان اینکه تبلیغ به موقع و مؤثر سد راه گسترش آسیب های اجتماعی می شود، افزود: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم برای روشنگری بین بانوان و کاهش آسیب هایی است که این قشر را تهدید می کند.

عزیزی با اشاره به توطئه های فرهنگی که دشمنان برای ترویج بی حجابی و بدحجابی و ضربه زدن به عفت بانوان در پیش می گیرند، اظهار داشت: باید از توان تبلیغی خواهران مبلغ در عرصه های مختلف به ویژه در مدارس آموزش و پرورش بهره مند شد.

وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی در حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: در طول سال همواره کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف تبلیغی ویژه خواهران مبلغ برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ارتقای سطح فعالیت تبلیغی مبلغان و بیان بایسته های تبلیغی است.

وی از برگزاری دوره آموزشی فرهنگ سازی پاکدامنی خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در 10 مدرسه علمیه خواهران استان برگزار می شود.

عزیزی با اشاره به حضور طلاب مبلغ در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: در این کارگاه ها طلاب با شیوه های نوین تبلیغ آشنا می شوند و توجه به بایسته های تبلیغی در زمینه انتقال شیوه فرهنگ سازی پاکدامنی در جامعه ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: کتاب روش فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن کریم، تألیف حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، محور این دوره آموزشی در مدارس علمیه خواهران لرستان قرار گرفت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات