۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۳۰۶۵۰
حجت الاسلام نورموسوی خبر داد؛

برگزاری همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی

برگزاری همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی
حجت الاسلام نورموسوی از برگزاری همایش ملی دیدگاه‌های علوم قرآنی مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در ۵ دی ماه با سخنرانی آیات استادی، اعرافی و فاضل لنکرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نورموسوی مسؤول کمیته اجرایی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی مسؤولان همایش ملی «دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی» از شرکت بیش از 20 نهاد علمی در این همایش خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این همایش پنجم دی ماه سال جاری ساعت 9 صبح خواهد بود.

وی با بیان اینکه همایش مذکور حدود 11 ساعت به طول خواهد انجامید، ادامه داد: آیات استادی، اعرافی و فاضل لنکرانی سخنرانان مراسم افتتاحیه همایش ملی «دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی» هستند.

حجت الاسلام نورموسوی از برگزاری نمایشگاه چکیده مقالات و پوسترهای همایش ملی «دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی» در ضمن اجرای این همایش خبر داد و عنوان کرد: همچنین در این همایش از بیش از 10 کتاب رونمایی خواهد شد و ویژه نامه هایی نیز به چاپ خواهد رسید.

مسؤول کمیته اجرایی همایش ملی دیدگاه های علوم قرآنی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از این همایش آن است که علوم قرآنی را به جامعه به صورت جامع و کامل معرفی کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست ها و پنل های مصاحبه با صاحبنظران عرصه علوم قرآنی تأکید کرد: ما با 10 نفر از اساتید حاضر در جلسه مصاحبه های نیم ساعته خواهیم داشت و خبرنگاران با هماهنگی های لازم می توانند در آن حضور داشته باشند.

حجت الاسلام نورموسوی ابراز کرد: این همایش به صورت زنده از شبکه های قرآن و نور پخش خواهد شد و همچنین برای خبرنگاران نیز کارت هایی صادر خواهد شد تا با ارائه آن کارت ها در همایش حضور داشته باشند./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات