۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۳۰۷۲۴

موضع انقلابی نماینده مجلس خبرگان و فرافکنی جریان های سیاسی

موضع انقلابی نماینده مجلس خبرگان و فرافکنی جریان های سیاسی
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از رواج ناهنجاری ها و مسائل خلاف شئونات اسلامی در برخی مدارس به شدت از مسؤولان آموزش و پرورش استان انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز جمعه بیست و دوم آذر ماه شهرستان قائمشهر از رواج ناهنجاری ها و مسائل خلاف شئونات اسلامی در برخی مدارس به شدت از مسؤولان آموزش و پرورش استان انتقاد کرد.
 
وی، اقدام برگزار کنندگان مراسم تکریم از یک خیر مدرسه ساز در این شهرستان که به همراه ابزار و آلات مبتذل موسیقی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد را اقدامی ناروا، نوعی ناهنجارشکنی و خلاف شئونات اسلامی دانست.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی به موضع گیری خود در همان مراسم اشاره کرد و افزود: فکر می کردم که مسؤولان آموزش و پرورش استان با تذکراتم متنبه می شوند و دیگر این مسائل تکرار نمی شود، اما متأسفانه گزارش های دیگری پیرامون مسائل مشابه به دست ما رسید که حتی در پیام یکی از سایت های خبری در خصوص اجرای سند 2030، در مدارس و مهدهای استان هشدار داده و همچنین برنامه رقص به بهانه نرمش صبحگاهی در مدارس مطرح شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موافقت شورای آموزش و پرورش قائمشهر برای واگذاری مدرسه ای مخروبه و بدون امکانات در این شهرستان جهت احداث مدرسه علمیه، گفت: این شورا پیشنهاد خود را جهت اعلام نظر نهایی به اداره کل آموزش و پرورش استان فرستاد اما متأسفانه قریب به دو سال است که مدیر کل آموزش و پرورش استان هیچ پاسخی در این خصوص نمی دهد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بیش از یک سال است که ما درخواست را کتباً به استان فرستادیم، اما متأسفانه پاسخی از سوی مسؤولان آموزش و پرورش در خصوص موافقت یا رد درخواست داده نشده است.
 
پس از این موضع گیری حجت الاسلام والمسلمین معلمی متأسفانه از روز گذشته یک جریان رسانه ای با وارونه جلوه دادن اصل مسأله، خط تخریب علیه این روحانی انقلابی را در پیش گرفته است.
 
مواضع انقلابی، صریح و خیرخواهانه امام جمعه قائمشهر طبق معمول به مذاق برخی افراد و جریان ها خوش نیامده و از روز گذشته در فضای مجازی به فرافکنی پیرامون این مسأله پرداختند.
 
ابوشهیدن معلمی که به بیان مواضع انقلابی و صریح شهرت دارد روز گذشته نیز بنا به تکلیف و رسالتی که بر عهده دارد نسبت به مسائل خلاف شرع و شئونات اسلامی در برخی مدارس استان اظهار نگرانی کرد و با هشدار به مسؤولان آموزش و پرورش استان خواستار جلوگیری از تکرار چنین مسائلی در سطح مدارس شد، اما این که چرا برخی از جریان ها و رسانه های معلوم الحال این گونه برافروخته شده و خط تخریب در پیش گرفتند را باید در جای دیگر جستجو کرد.
 
کسانی که این روزها دایه مهربان تر از مادر شده اند به جای فرافکنی و فرار از مسؤولیت، بهتر است کمی به گذشته باز گردند و به عملکرد ضعیف و سرشار از خطا و اشتباه خود که نتیجه آن گسترش فساد، بی بندوباری و آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه است بنگرند.
 
عده ای که این روزها زبان نقد گشودند و موضع انقلابی حجت الاسلام والمسلمین معلمی را تندروی می خوانند باید بدانند، تذکرات و هشدارهای روز گذشته این عالم انقلابی، نتیجه عملکرد منفعلانه و بی تفاوتی همان هایی است که اجرای سند منحرف و غربی 2030 در سطح مدارس را افتخاری بس بزرگ برای خود می دانند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بصیرت، نگاه انقلابی و شجاعت خود همواره در برابر انحراف از مسیر انقلاب و ارزش های الهی ایستاد و به تکلیف خود در برابر انقلاب و نظام عمل کرد. ولایت مداری و انقلابی بودن به این معنا نیست که هر جا منافع حزب یا گروهت به خطر افتاد شعار انقلابی بودن و ولایی بودن سر دهی و در مواقع ضرورت سکوت اختیار کنی.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری عمر خود را صرف اعتلای اسلام و انقلاب کرده و در این مسیر نیز دو فرزند برومندش در هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.
 
متأسفانه از روز گذشته جریانی خط تخریب علیه امام جمعه انقلابی قائمشهر را آغاز کرده و در فضای مجازی با وارونه جلوه دادن اصل مسأله، انتقاد حجت الاسلام والمسلمین معلمی از مدیر کل آموزش و پرورش مازندران را به بحث زمین مدرسه علمیه قائمشهر مرتبط کردند این در حالی است که محور اصلی انتقادات امام جمعه قائمشهر زیر پا گذاشتن شئونات اخلاقی و دینی در برخی مراسم ها و مدارس استان بوده است.
 
حال باید به کسانی که خط رسانه ای علیه این روحانی انقلابی را در پیش گرفته اند گفت به جای فرافکنی و وارونه جلوه دادن مسائل، به فکر رفع مشکلات مردمی باشند که این روزها به دلیل بی تدبیری و سوء مدیریتشان بر آلام آنها افزوده شده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات