۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۳۰۸۰۴
در مدرسه امام صادق اندیمشک؛

نشست علمی با موضوع کارکرد ادبیات عرب در متون دینی برگزار شد

نشست علمی با موضوع کارکرد ادبیات عرب در متون دینی برگزار شد
حجت الاسلام خادمی با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش از برگزاری نشست علمی با موضوع کارکرد ادبیات عرب در متون دینی خبر داد.
حجت الاسلام حمیدضا خادمی، معاون پژوهش حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش از برگزاری نشست علمی با موضوع کارکرد ادبیات عرب در متون دینی خبر داد و گفت: فردا نشست صمیمانه به همراه تجلیل از طلاب حائز مقالات برتر صورت خواهد گرفت ضمن اینکه در ادامه، نشست عمومی وحدت حوزه و دانشگاه را به مناسبت هفته پژوهش خواهیم داشت.

معاون پژوهش حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه در نشست وحدت حوزه دانشگاه شاهد حضور اساتید و دانشجویان در مدرسه علمیه خواهیم بود، اظهار داشت: در هفته گذشته دوره‌های مقاله نویسی برای سطوح ۱ و ۲ برگزار شد ضمن اینکه ۶۰ مقاله از سوی طلاب تهیه شده که برای جشنواره علامه حلی ارسال می‌شوند.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه به تعداد مقالات ارسالی اضافه خواهد شد، ادامه داد: نمایشگاه کتابی راه اندازی کردیم که در آن کتب ارائه شده از سوی طلاب خریداری شد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های هفته پژوهش که امروز و فردا برگزاری می‌شود همانا شناخت منابع حوزه علمیه خواهد بود که در این باره کتب موجود در کتابخانه حوزه در اختیار طلاب قرار می‌گیرد تا به شناخت منابع علمی واقف شوند.

معاون پژوهش حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه حوزه باید توجه بیشتری به زبان عربی داشته باشد، اضافه کرد: فراگیری زبان عربی یکی از مهارت‌های ویژه و مورد نیاز طلاب است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات