۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۳۰۸۱۰
با حضور اساتید اقتصاد صورت می گیرد؛

نقد و بررسی فرهنگ، حوزه علمیه و تبلیغ دین در بودجه ۹۹

نقد و بررسی فرهنگ، حوزه علمیه و تبلیغ دین در بودجه ۹۹
نشست علمی نقد و بررسی فرهنگ، حوزه علمیه و تبلیغ دین در بودجه 99 از شبهات تا واقعیت از سلسله نشست های راهبردی مدرسه علم و عمل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی نقد و بررسی فرهنگ، حوزه علمیه و تبلیغ دین در بودجه 99  از شبهات تا واقعیت از سلسله نشست های راهبردی مدرسه علم و عمل از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد رهدار رییس مؤسسه فتوح اندیشه، حجت الله عبدالملکی عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق، سیداحسان خاندوزی، عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و غلامرضا محمدی مدیرکل برنامه ریزی و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی از کارشناسان این نشست علمی به شمار می روند.

این نشست علمی شنبه 30 آذرماه ساعت 14 تا 16:30 در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران واقع در خیابان بهارستان برگزار می شود.

طلاب و کارشناسان علاقه مند به شرکت در نشست علمی نقد، بررسی و تحلیل فرهنگ، حوزه علمیه و تبلیغ در بودجه 99 از شبهات تا واقعیات می توانند جهت نام نویسی با شماره 77515654 تماس گیرند یا به شناسه @elm_o_aamal در فضای مجازی مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات