۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۳۰۸۱۲
به مناسبت هفته پژوهش؛

دوره پژوهشی بررسی انحرافات وهابیت در اهل سنت و شیعه برگزار شد

دوره پژوهشی بررسی انحرافات وهابیت در اهل سنت و شیعه برگزار شد
حجت الاسلام لاهیجان زاده با اشاره به برگزاری دوره های پژوهشی در مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، گفت: یکی از دوره ها با موضوع بررسی انحرافات وهابیت در اهل سنت و شیعه است.
حجت الاسلام لاهیجان زاده، معاون پژوهش مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دو دوره پژوهشی محور اظهار داشت: این دوره در قالب موضوعاتی، چون بررسی انحرافات وهابیت در اهل سنت و شیعه است که سرفصل‌های موضوع تهیه و به مدت چند هفته از سوی کارگاه‌های پژوهشی اجرا شد.

معاون پژوهش مدرسه امام خامنه‌ای اهواز ادامه داد: موضوع دومین دوره پژوهشی بررسی یک سری شبهات کلامی ریشه‌ای است که مبنای بسیاری از شبهات روز از قبیل بررسی نظریات تکامل داروین می‌باشد؛ در این باره از اساتید مجرب حوزه دعوت کردیم که در قالب کارگروه‌های تخصصی موضوع را مورد کنکاش قرار بدهند.

حجت الاسلام لاهیجان زاده اضافه کرد: در این هفته بنا داریم تا طلاب سطح ۲ و ۳ مدرسه موضوعات تخصصی خودشان را که متناسب با کارگروه‌های پژوهشی است، ارائه بدهند و مقاله ارزنده و تخصصی در موضوعات معین شده تهیه بکنند.

وی با بیان اینکه دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی برگزار شدند، خاطرنشان کرد: چندین همایش با موضوع سواد رسانه‌ای را در حوزه‌های علمیه استان برگزار کردیم.

معاون پژوهش مدرسه امام خامنه‌ای اهواز با بیان اینکه برگزاری تریبون‌های آزاد در حوزه جزء اهداف است، تصریح کرد: بنا بر برگزاری در طول سال تحصیلی بود، اما تاکنون موفق به اجرای آن نشدیم هر چند که جزو برنامه‌های معاونت محسوب می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات