۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۳۲۵۶۴
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

ملت ایران در ۹ دی ثابت کرد پای انقلاب ایستاده است

ملت ایران در ۹ دی ثابت کرد پای انقلاب ایستاده است
ساداتی نژاد گفت: مردم بصیر ایران در ۹ دی ثابت کردند پای انقلاب ایستاده و این فرمایش امام، مبنی بر اینکه مردم ایران از مردم عصر پیامبر و امیرمومنان بهتر هستند تعبیر شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد عصر امروز در مراسم یوم الله ۹ دی که در سالن بنیاد شهید کاشان برگزار شد، با گرامیداشت حماسه ۹دی، گفت: ملت قهرمان ایران در ۹ دی و بزنگاه‌های تاریخ انقلاب اسلامی بار‌ها بصیرت خود را نشان داده اند.

وی افزود: این بصیرت مردم ایران بود که همه آشوب‌ها و فتنه‌های دشمن را در ۹ دی خنثی کرد و مردم قهرمان ایران باردیگر ثابت کرد به لحظه تصمیم درست می‌گیرند.

ساداتی نژاد ادامه داد: بصیرتی که ملت ایران دارد در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و به صراحت باید گفت، در زمان پیامبر و امیرمومنان (ع) هم چنین بصیرتی وجود نداشت و در زمان سایر ائمه که اصلا چنین بصیرتی وجود نداشت.

وی افزود: امام خمینی (ره) دروصیت نامه خود در وصف مردم ایران می‌فرماید، مردم عصر ما از مردم عصر پیامبراکرم (ص) و امیرمومنان (ع) بالاتر هستند، چون تشخیص حق از باطل را به لحظه انجام دادند و فرزندان خود را به پای انقلاب و اسلام دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه از فتنه سال ۸۸ به عنوان یکی از فتنه‌های عظیم دشمن نام برد و گفت: در اندیشکده‌های آمریکایی و اسرائیلی برای فتنه سال ۸۸ حدود ۱۵ سال تلاش کرده بود که ابعاد این فتنه در آینده آشکار خواهد شد.

ساداتی نژاد گفت: در جنگ سخت با دشمن نیاز به شجاعت است، اما در فتنه‌ها نیاز به بصیرت است و داشتن بصیرت هیچ ارتباطی به سواد ندارد، چرا که بصیرت یک واژه بینشی است و به بینش افراد ارتباط دارد.

به گفته وی مردم با بصیرت ایران در ۹ دی با حضور به موقع خود در صحنه ثابت کردند پای انقلاب ایستاده اند و اینگونه بود که فرمایش امام مبنی بر اینکه مردم ایران از مردم عصر پیامبرو امیرمومنان بهتر هستند تعبیر شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ۹ دی به عنوان شکوه اقتدار ملت با بصیرت ایران اسلامی نام برد و گفت: دشمن بعد از شکست در فتنه ۸۸، فلج کننده‌ترین تحریم‌های اقتصادی را برعلیه ملت ایران اعمال کرد.

ساداتی نژاد به برخی از تفاوت‌های فتنه ۸۸ و ۹۸ اشاره کرد و گفت: کسانی که حامی و پشتیبان فتنه ۸۸ و جنبش سبز بودند در فتنه ۹۸ احساس احیا شدن و زنده شدن کردند و در حال حاضر نیز تلاش می‌کنند تا سوار بر موج اعتراض‌ها باشند.

وی ادامه داد: فتنه سال ۸۸ با دروغ تقلب آغاز شد، اما در فتنه ۹۸ اعتراضات غیر واقعی نبود و مشکلات موجود اقتصادی واقعیت میدانی بود، در فتنه ۸۸ اعتراضات به قشر متوسط جامعه برمی گشت، اما در فتنه ۹۸ به اقشار ضعیف جامعه برمی گشت.

ساداتی نژاد در ادامه با بیان اینکه مبارزه حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته است و دارد و تمامی ندارد، عنوان کرد: جریان باطل خود را به روز کرده و تجربه‌هایی کسب کرده و آن را پیچیده‌تر و به روز کرده و تلاش می کند در بین صفوف مردم نفوذ کند تا بلکه راهی را برای فرو پاشی نظام پیدا کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: برای آمریکا و استکبار جهانی هیچ چیزی به غیر از سقوط جمهوری اسلامی ایران معنا و مفهومی ندارد.

به گفته وی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای مقابله با جهموری اسلامی ایران با یکدیگر متحد هستند و برای مقابله با ایران از تجارب یکدیگر استفاده می‌کنند تا نظام را زمین گیر کنند و به آرزوی خود که فروپاشی نظام است برسند.

ساداتی نژاد با تأکید بر اینکه دشمن برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی مطالعات زیادی داشته است، ابراز داشت: فروپاشی نظام جمهوری اسلامی برای دشمن تبدیل به آرزو شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: دشمن طی ۴۰ ساله گذشته بهترین و پاکترین فرزندان ملت ایران را که بازوی امام و رهبری بودند به شهادت رسانیدند تا بازو‌های امام و رهبری را از کار انداخته و نظام را تضعیف و به سمت فروپاشی ببرند.

ساداتی نژاد اظهار داشت: امروز دشمن برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده است که هیچ راهی به غیر از قطع حلقه اتصال بین امام و امت ندارد و جنگ سخت و فتنه جوابگو نیست.

به گفته وی دشمن متوجه شده است جنگ نظامی انسجام ملت ایران را به دنبال دارد و از این گزینه خارج شده و برای فروپاشی نظام به دنبال شکاف بین امام و امت است تا از این راه به هدف خود برسد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال شکستن حلقه اتصال بین امام و امت از طریق راهبرد بسیج توده‌های مردم در داخل کشور علیه نظام است تا مردم سبب عامل سقوط نظام باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: دشمن در اندیشکده‌های خود تنها راه شکستن حلقه اتصال بین امام و امت را از راه اقتصاد و فشار‌های اقتصادی به ملت ایران دانسته است./۱۳۰۷/پ310/ب
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات