۲۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۳۲۸
استاندار زنجان:

ایران اسلامی رکود جهانی انتخابات را می شکند

خبرگزاری رسا ـ استاندار زنجان پس از ریختن رأی خود به صندوق گفت: مردم ایران رکورد جهانی شرکت در انتخابات را می شکنند.
ایران اسلامی رکود جهانی انتخابات را می شکند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، استاندار زنجان صبح امروز با حضور در دبیرستان میثاق زنجان، رای خود را به صندوق انداخت.

محمد رئوفی ن‍ژاد سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اعلام این که حضور و شور مردم در این دوره از انتخابات وصف ناپذیر است، افزود: ملت شریف ایران اسلامی و همچنین مردم استان زنجان رکورد جهان را در حضور مردم در انتخابات و مشارکت مردمی خواهند شکست.

رئوفی نژاد با اعلام این که حکومت ما بر پایه نظام اسلامی شکل گرفته است، افزود: ملت ایران عادت دارند تا درهر اقدامی نگاهشان به ولایت و تکلیف دینی باشد.

وی با اعلام این که طبق فرمایش مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی است، افزود: بینش و نقش سیاسی مردم و حضور در عرصه سیاسی انتخابات یک جنبه کاملا معنایی به لحاظ انتخاباتی دارد.

وی با بیان این که شور و حضور مردم هم شور سیاسی و هم شور دینی است، تصریح کرد: همه عوامل دست به دست هم داده اند که امروز شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

استاندار زنجان افزود: کاندیداها و هواداران و ستاد های تبلیغاتی آنها و شکل تبلیغات و شیوه ای که بکار گرفته شد همه تاثیر گذار در روند تنویر افکار عمومی بودند.

رئوفی نژاد به تلاش رسانه های غربی و بیگانه برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: این رسانه های صهیونیستی و ضد انقلاب در طول ماه های گذشته با تمام تلاش و با استفاده از هر وسیله ای در صدد بودند تا حضور مردم را حتی یک درصد در انتخابات کاهش دهند.

ارسال نظرات