۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۳۲۸۱۱
حجت الاسلام اصل حسینی:

حماسه ۹ دی جمهوری اسلامی ایران را واکسینه کرد

حماسه ۹ دی جمهوری اسلامی ایران را واکسینه کرد
امام جمعه راوند کاشان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی ایران را واکسینه کرد، گفت: سربازان ایران اسلامی باید هوشیارتر از قبل بوده و با مسائل سیاسی و اعتقادی آشنا باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی صبح امروز در مراسم یوم الله ۹ دی در جمع فرماندهان و سربازان گروه راکت انداز شهید کبریایی شهرستان آران و بیدگل به برخی از نشانه‌های دوره آخرالزمان اشاره کرد و گفت: یکی از نشانه‌های دوره آخرالزمان فتنه‌های زیاد است.

وی افزود: فتنه‌ها در ذات خود تلخ هستند، اما فتنه‌ها نشانه‌هایی است که نزدیک بودن ظهور امام زمان (عج) را برای ما یادآور می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بصیرت و روشنگری از ویژگی‌های سربازان امام زمان (عج) است اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که امروزه در جهان شاهد آن هستیم، همه از هدایت‌های امام زمانی است که در بین ما زندگی می‌کند.

وی ادامه داد: از عنایات وجود امام زمان (عج) است که جمهوری اسلامی ایران در منطقه به عنوان تنها کشور امن و به عنوان نقطه ثقل شناخته شده است.

حجت الاسلام اصل حسینی همچنین به وقایع تلخ دی ماه سال ۸۸ نیز اشاره کرد و گفت: یک نیروی کودتاگر در سال‌های اخیر و در دیماه سال ۸۸ پشت پرده این اتفاقات بود که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم و از برکت وجود امام زمان (عج) ظرف کمتر از ۴۸ ساعت این فتنه برملا شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی کشور ما را واکسینه کرد اظهار داشت: در فتنه ۸۸ اغتشاشگران جیره خور غرب و وهابیت و صهیونیسم به عزادارن سیدالشهدا بی احترامی و پرچم عزای امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) را به آتش کشیدند، اما مردم با بصیرت ایران وارد صحنه شدند و با فتنه گران مقابله کردند.

امام جمعه راوند در ادامه به لزوم مطالعات عقیدتی پیرامون وجود امام زمان (ع) برای سربازان اشاره کرد و افزود: سربازان ایران اسلامی باید هوشیارتر از قبل بوده و با مسائل سیاسی و اعتقادی آشنا باشند.

حجت الاسلام اصل حسینی با بیان این که دشمنان در اغتشاشات اخیر با برنامه ریزی از قبل به دنبال تلافی بودند ابراز داشت: به لطف وجود، اما زمان (عج) و بصیرت مردم انقلابی ایران این فتنه‌ها نیز نقش بر آب شد و جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقطه امن منطقه رزمایش‌های نظامی خود را با ابرقدرت‌های نظامی جهان آغاز کرد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات