۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۳۳۲۴
سرگروه مبلغان اعزامی اوقاف به استان فارس؛

مبلغان آشنا به شیوه های تبلیغاتی فرقه های انحرافی به مناطق آسیب پذیر اعزام شوند

خبرگزاری رسا ـ سرگروه مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به استان فارس گفت: لازم است تا با اعزام طلاب متخصص و آشنا با شیوه های تبلیغی فرق انحرافی به مناطق آسیب‌پذیر، مردم این مناطق را با اسلام ناب محمدی آشنا و ماهیت استعماری و انحرافی این فرق را افشا کرد.
نشست بانوان

حجت الاسلام محمد برزگر، سرگروه مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امید است با هماهنگی بیشتر مبادی اعزام و ساماندهی بهتر مبلغان در مراکز استان ها شاهد تداخل اعزام نباشیم و امکان حضور بیشتر مبلغان در استان فارس فراهم شود.

وی در ادامه افزود: هر ساله در ایام تبلیغی با توجه به درخواستی که از استان ها و شهرستان ها برای دعوت از روحانیان می شود، مبادی اعزام مبلغ در شهر مقدس قم، مبلغانی را در این رابطه به شهرستان ها و مراکز استان ها اعزام می کنند.

حجت الاسلام برزگر اظهار داشت: اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، در ماه مبارک رمضان 150 نفر مبلغ به استان فارس اعزام کرده است، از این تعداد بیست مبلغ از ابتدای تعطیلات تابستان در منطقه حضور داشته و به تبلیغ دین و ارشاد مردم پرداخته اند.

وی بیان داشت: امید است با هماهنگی بیشتر مبادی اعزام و ساماندهی بهتر مبلغان در مراکز استان ها شاهد تداخل اعزام نباشیم و امکان حضور بیشتر مبلغان در استان فارس فراهم شود.

سرگروه مبلغان اعزامی اوقاف به استان فارس خاطر نشان کرد: در صورتی که هماهنگی بیشتری میان روسای ادارات اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده طرح هجرت و ائمه جمعه صورت گیرد مبلغان با نظم و هماهنگی بیشتری اعزام می شوند.
 

وی ابراز داشت: در استان فارس، فرقه های ضاله بهاییت و وهابیت و همچنین مسیحیت و زرتشتی گری به فعالیت تبلیغی می پردازند.

حجت الاسلام برزگر تأکید کرد: برای مقابله با تبلیغات فرقه ها و ادیان انحرافی دوره آموزشی برای طلاب استان فارس از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است، که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: لازم است تا با اعزام طلاب متخصص و آشنا با شیوه های تبلیغی فرق انحرافی به مناطق آسیب‌پذیر، مردم این مناطق را با اسلام ناب محمدی آشنا و ماهیت استعماری و انحرافی این فرق را افشا کرد.

سرگروه مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به استان فارس، در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ده بانوی مبلغ نیز از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به استان فارس اعزام شده اند و در کنار برادران به به تبلیغ دین و ارشاد بانوان می پردازند.

گفتنی است، اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، در ماه مبارک رمضان بیش از 1400 مبلغ به سراسر کشور اعزام کرده است./ت302
ارسال نظرات