۱۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۴۷۷۸
امام جمعه اردبیل:

دشمنان از خودکفایی ایران در عرصه های نظامی هراس دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امروز هیچ ابرقدرتی در خیالات نیز نمی ‌تواند تعرض به کشورمان را در فکر خود بپروراند.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي   امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه‌ ‌های نماز جمعه اظهار داشت: در حالی که در 20 سال گذشته در خرید سیم خاردار نیز به کشورهای غربی وابسته بودیم، امروز در ساخت موشک و تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده ‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان از خودکفایی ایران در عرصه های نظامی هراس دارند، گفت: هیچ ابرقدرتی در خیالات نیز نمی ‌تواند تعرض به کشورمان را در فکر خود بپروراند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه سی سال تبلیغات کشورهای غربی علیه ایران بی نتیجه بوده است، گفت: راه انداختن هجمه ‌های سنگین از سوی امپراطور رسانه ‌ای غرب همواره با اهداف براندازی نظام اسلامی بوده است.

وی افزود: مذاکرات اخیر ایران با شش کشور اروپایی وزن سیاسی کشورمان را به عنوان کشور در حال توسعه جهان سوم بالا برد و این سند افتخار برای تمام آزادی‌خواهان دنیاست.

حجت ‌الاسلام و المسلمین عاملی با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد ملی در صیانت و حفظ مصالح کشور گفت: نباید برخی به خاطر منافع شخصی، مصالح کلان کشور را زیر سؤال ببرند.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی رییس‌جمهور در اجلاس سراسری سازمان ملل متحد اظهار داشت: اهانتی که رییس جمهور رژیم غاصب اسرائیل به سران دیگر کشورها که پای سخن احمدی‌نژاد نشسته بودند، نشان داد، بیانگر منطق غیرانسانی و غیردیپلماتیک آنها بود که‌‌ به جای خجالت و حیا  از عملکرد خود دیگران را به بی‌حیایی متهم می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی گفت: این رژیم جعلی باید از اندیشه ناپاک تخریب مسجدالاقصی و ساختن معبد یهودی به جای آن دست برداشته و حیا کند.

وی تنها راه آزادی ملت فلسطین و رسیدن آنها به حقوق حقه خود را برگزاری انتخابات آزاد در این سرزمین و احترام به رای ملت دانست و افزود: امروز با هر حربه و سوراخی که رژیم اسرائیل قصد دارد علیه ملت ما جوسازی کرده و غوغایی درست کند به فضل الهی محکوم به شکست است./پ202
ارسال نظرات