۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۶۵۷۵۷
حجت الاسلام ذوالنور:

مسؤول باید برای حل مشکلات مردم به دل خطر بزند

مسؤول باید برای حل مشکلات مردم به دل خطر بزند
نماینده مردم قم با تأکید بر این که کسی مسؤولیت را می پذیرد باید وظیفه خود را کامل انجام دهد، گفت: برخی از مسؤولان حاضر نیستند خود را برای حل مشکل مردم به خطر بیندازند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در آئین برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مؤاسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم، تحت عنوان «شمیم حسینی» که پیش از ظهر امروز مجتمع بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با تقدیر از تلاش های مختلف اوقاف و گروه های مردمی در جهت کمک به نیازمندان، گفت: از مردم خواهش می کنیم فواصل اجتماعی و نکات دیگر بهداشتی را برای حفظ سلامت خود رعایت کند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه مردم با سه مشکل عمده تحریم، کرونا و ناکارآمدی برخی از مسؤولان رو به رو هستند، عنوان کرد: امروز دشمن حتی غذا و داروی مردم را تحت فشار قرار داده است.

نماینده مردم قم در مجلس ابراز داشت: فشارهای همه جانبه دشمن در طول چهل سال اخیر با مقاومت جانانه مردم ایران اسلامی ناکام مانده و اگر امروز فشارها نمود پیدا کرده به علت بی کفایتی برخی مسؤولان است.

وی با اشاره به اینکه روزانه به اندازه ظرفیت یک هواپیما در اثر بیماری کرونا تلفات می دهیم، اظهار داشت: در این شرایط سخت هم باید جان خود را نجات دهیم و هم به فکر جان دیگران باشیم؛ اگر کسی با بی توجهی موجب آسیب به دیگران شود، دچار ضمان شرعی خواهد شد.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: وقتی کسی مسؤولیت را می پذیرد باید وظیفه خود را به طور کامل انجام دهد؛ برخی از مسؤولان حاضر نیستند خود را برای حل مشکل مردم به خطر بیندازند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد، ابراز کرد: با تشکیل مجلس جدید و روحیه جهادی یقینا مشکلات کشور حل خواهد شد و آینده درخشان و روشن در انتظار ملت ایران است./1350/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مسؤولان با اخلاق یکدیگر را نصیحت کنند نه با زبان تلخ و گزنده!
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
درود
0
0