۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۶۵۸۰۲
خجسته تأکید کرد؛

لزوم استفاده از محتوای کتب غنی در رسانه ها

لزوم استفاده از محتوای کتب غنی در رسانه ها
حسن خجسته گفت: کتاب فقه، سیاست و حکومت به نظر بنده یک کتاب نیست بلکه در خود چند کتاب را قرار داده است و خود ضمائم این کتاب یک دائرة المعارف متفاوت است.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حسن خجسته عضو هیأت امناء دانشگاه صدا و سیما در مراسم رونمایی از کتاب فقه، سیاست و حکومت که در موزه دفاع مقدس تالار هویزه برگزار شد، اظهار داشت: اساسا جنس آقای دراابی از جنس نویسندگی است و من می دانم که اگر ایشان تاریخ تحول صداوسیما را بنویسد بسیار دقیق و نکته سنجانه این کار را انجام می دهد.

وی در ادامه گفت: من و دکتر دارابی در اجلاسیه ABU اجلاسیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه شرکت داشتیم و در جایی که بزرگان رسانه ای جهان حضور داشتند ایشان با سخنرانی یک ساعته خودش درباره تروریسم، نظرهای دیگر کشورها را به موضع ایران از تروریسم جلب کرد.

خجسته خاطرنشان کرد: کتاب فقه، سیاست و حکومت به نظر بنده یک کتاب نیست بلکه در خود چند کتاب را قرار داده است و خود ضمائم این کتاب یک دائرالمعارف متفاوت است.

عضو هیأت امناء دانشگاه صداوسیما درباره تغییر دادن عنوان و پرداختن به مسائل دیگر در باب فقه اظهار داشت: شما می توانید با عوض کردن عنوان از فقه، سیاست و حکومت به سیاست فقه و یا فقه و حکومت به این حوزه هم توجه و کتابی در این موضوعات هم چاپ کنید.

وی در ادامه درباره استفاده بیشتر از این کتاب در رسانه ها گفت: ضمائم این کتاب و فصل هفتم آن از مسائلی بهرمند است که می توان از آن برای امور جاریه رسانه ملی استفاده کرد، همچنین فصول دیگر آن نیز می تواند برای شبکه های معارفی سیما بسیار مفید فایده باشد و برنامه سازان می توانند از این ظرفیت فوق العاده بهره مند شوند.

عضو هیأت امناء دانشگاه صداوسیما در پایان صحبت هایش با اشاره به پر استرس بودن کار صدا وسیما خاطرنشان کرد: اینکه انسان بتواند در کنار معاونت صدا و سیما که هر روز و هر ساعت دارای استرس های فراوان است به امر پژوهش و نویسندگی بپردازد کار بسیار دشواری است و این کار را دکتر دارابی به خوبی انجام داده اند./826/پ202/ق

ارسال نظرات