۱۲ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۷۱۷۷

سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با طاغوت بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی فردا تأکید کردند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، و روح الله قهرمانی چابک استاندار گیلان، امروز با صدور بیانیه ای بر حضور هر چه با شکوه تر مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه تأکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سیزده آبان‌ماه روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار ایران اسلامی با توکل به قدرت ایمان نشان دادند که می توان در برابر هر طاغوتی هر چند بزرگ ایستادگی نمود.

این بیانیه می افزاید: دانش آموزان آگاه و رشید اسلامی در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش ناشدنی ایفا کردند، و در 13آبان 57، شور و شوقی دوباره به ملت بخشیدند و به همگان آموختند که هویت مسلمانی در گرو خود اتکایی و مبارزه با استکبار است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک آن رشادتها و حماسه آفرینی ها ایجاب می کند که قشر دانش آموز در مبارزه با استکبار سهم مهمی برعهده گیرند و همچون گذشته از پیشگامان این امر باشند.

در ادامه پیام یاد شده ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و اعلام خشم و کینه از ظلم و ستم استکبار جهانی و هم چنین تاکید بر عدالت خواهی ، مهرورزی و ولایتمداری و حمایت وپشتیبانی از همه مستضعفان و مظلومان ، از مردم ولایت دوست گیلان خواسته شده است تا همچون سالهای گذشته حضور پر شور خویش را در صفوف بهم فشرده به اثبات رسانند./د102
ارسال نظرات