۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۷۲۸۵۲
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم خواستار شد؛

وزارت بهداشت از مردم ولایتمدار قم عذرخواهی رسمی کند

وزارت بهداشت از مردم ولایتمدار قم عذرخواهی رسمی کند
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه ای تاکید کرد: مصرانه خواستار عزل آقای رئیسی و عذرخواهی رسمی وزارت بهداشت از مردم ولایتمدار رقم می‌باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه ای از اظهارنظر‌های آقای دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد کرونا در مورد قم ابراز تأسف کرد؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

در ابتدا به حکم وظیفه، مراتب تقدیر و تشکر جریانات سیاسی و گروه های اصولگرای استان قم را  بابت ایثار و فداکاری کادر بهداشتی و درمانی که تا پای جان در دفاع از حریم سلامت مردم ایستادند، ابراز نموده و سلامتی و عاقبت به خیری ایشان، پژوهشگران و دانشمندانی را که مشغول ساخت واکسن جهت کنترل این بیماری هستند را از درگاه خداوند منان آرزو می نمائیم.

جناب آقای وزیر؛

مستحضر هستید که از بدو شیوع ویروس کرونا، شهر مقدس قم هدف آماج تهمت ها و برچسب ها قرار گرفت و واژه تلخ "قم هراسی" را که در قالب یک پروژه  مشکوک کلید خورده بود بر سر زبان ها انداخت.

خدای بزرگ را شاکریم که طلاب، مجاهدان و سربازان ولایت، با تأسی به منویات رهبرعزیزو خردمند انقلاب اسلامی  در شهرکریمه اهل  بیت(س) به محض مواجهه با وضعیت فوق العاده، گرد هم آمده و سرمشق و الگویی شایسته برای تمام کشور از جهت همدلی و هم افزایی برای مقابله با این تهدید جدید شدند تا جایی که  توانستند در کنار خادمان سلامت علاوه بر عمل به تمام دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی از ستاد ملی کرونا، جبهه متحدی را شکل دهند و در تمام ارکان مورد نیاز، ورود جدی و موثر داشته باشند.

با این وجود متاسفانه در جریان برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا و در وضعیتی که قم نیز مانند بسیاری از شهرهای کشور در وضعیت مساعد آبی قرار داشت ،از زبان سخنگوی ستاد ملی کرونا شاهد بیان اتهاماتی غیر منصفانه در مورد قم  بودیم.

نماز جمعه قم که به عنوان یکی از محورهای مورد اتهام آقای علیرضا رئیسی مطرح گردید، پس از نزدیک به شش ماه تعطیلی به صورتی شایسته و با رعایت حداکثری پروتکل ها شاهد حضور نمازگزاران جمعه بود و گزارش های تصویری خبری موجود، نشان دهنده نمایش یک وفاق کامل در رعایت شئونات بهداشتی بود و علاوه بر آن در جریان برگزاری قریب به اتفاق مراسمات و برنامه های سوگواری فاطمی(س) نیز شاهد این روال بودیم.

لذا با توجه به مراتب فوق و انتخاب گزینشی یک عکس مبهم و بیان غلو آمیز تهمت هایی که نشان دهنده ارائه گزارشات و اخباری کذب در مورد شهر عش آل محمد(ص) بود و موجب ناراحتی عموم مردم متدین،شریف و انقلابی قم گردید، مصرانه خواستار عزل آقای دکتر علیرضا رئیسی و عذرخواهی رسمی وزارت بهداشت از مردم ولایتمدار رقم می باشیم.

والسلام علیکم و رحمت الله برکاته

سه شنبه ۳۰ دیماه ۱۳۹۹

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم

/998/د101/ف

ارسال نظرات