۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۷۲۹۸۸
آیت الله صدیقی:

مسؤولان گرانی های افسارگسیخته را مهار کنند / لزوم ایجاد ثبات در نرخ ارز

مسؤولان گرانی های افسارگسیخته را مهار کنند / لزوم ایجاد ثبات در نرخ ارز
امام جمعه موقت تهران خطاب به مسؤولان گفت: از نظرات کارشناسی به نفع مردم استفاده کنید و بحران اقتصادی که با سوء مدیریت ایجاد شده را از بین ببرید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به جایگاه رفیع بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س)، ایشان را برترین بانوی دو عالم دانست و گفت: ویژگی ها و شاخصه های مکتب ایشان برای ما بسیار درس آموز است.

وی با اشاره به اصل امانتداری و صداقت در مکتب حضرت زهرا(س) ادامه داد: اگر همه مسؤولان نسبت به خداوند، مرگ، حساب و آتش جهنم توجه داشته باشند، جز صداقت و امانتداری از آنها صادر نمی شد.

آیت الله صدیقی بیان کرد: رانت خواری، عدم انتقاد پذیری، مسؤولیت گریزی و ناکارآمدی، همه و همه نتیجه عدم یقین و اطمینان به روز قیامت و یوم الحساب است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) از دیدگاه پیامبر اکرم(ص) نماد «یقین» بودند، تأکید کرد: بر اساس روایات، یقین به خداوند، یقین به مرگ، یقین به رستاخیز و قیامت و زندگی بعد از مرگ، یقین به آتش جهنم و باطن گناه و یقین به یوم الحساب از جمله نشانه های مؤمن حقیقی است.

وی ابراز کرد: عده ای از افراد جامعه به گونه ای زندگی می کنند که گویا هیچگاه از دنیا نخواهند رفت، از این رو ما باید نسبت به مرگ و روز قیامت یقین پیدا کرده و حساب دنیای خود را پاک کنیم، زیرا هیچکس از وقت مردن خود آگاه نیست.

آیت الله صدیقی در پایان با اشاره به سیره حضرت زهرا(س) در تحمل سختی ها و شدائد و ولایتمداری و با بیان اینکه امروز همه ما باید در سنگر قانون بنشینیم تا از گزند توطئه ها و گرفتاری ها در امان مانده و برای مردم آرامش و آسایش به ارمغان بیاوریم، خاطرنشان کرد: امروز که مجلس در رأس امور است نباید از سوی برخی مسؤولان با مصوبات آن مقابله ای صورت بگیرد.

امام جمعه موقت تهران خطاب به مسؤولان گفت: از نظرات کارشناسی به نفع مردم استفاده کنید و بحران اقتصادی که با سوء مدیریت ایجاد شده را از بین ببرید؛ مسؤولان باید گرانی های افسارگسیخته را مهار کرده و در نرخ ارز و کالاها ثبات ایجاد کنند./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
در اين دو سه روز گذشته‌ مکرر مورد سؤال قرار
گرفته ام که شرمنده شده ام
1
0
ناشناس
United States
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
بعد از دسته گل اخیر ایشان در موضوع اقای مصباح که ایشان مجبور به معذرت خواهی شدند بهتر بود تا مدتی افتابی نمی شدند .
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
درود بر خبرگزاری انقلابی رسا
0
0