۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۷۳۰۳۲
امام‌جمعه آشخانه:

نظام سیاسی آمریکا در مسیر افول و فروپاشی است

نظام سیاسی آمریکا در مسیر افول و فروپاشی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام احمدزاده گفت: بنا به اظهارنظر بسیاری از متفکران جهان و اعتراف سیاست‌مداران و مردم آمریکا نظام سیاسی این کشور در مسیر فروپاشی و افول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام‌جمعه آشخانه، امروز در نشست با مسؤولان شهرستان با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و تکریم از مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: حضرت ام‌البنین (س) در بدو ورود به خانه امام علی (ع)، همواره خود را در خدمت فرزندان حضرت فاطمه (س) می‌دیدند و مادری کردن در حق ایشان را فرصت و توفیقی خدادادی در زندگی خود می‌دانستند و همواره باادب رفتار می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی سالگرد 42 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اهداف و آرمان‌های انقلاب را برشمرد و گفت: انقلاب برای برچیدن بساط استعمار، استبداد و دخالت بیگانگان در امور داخلی و برای پایان دادن به حقارت‌ها و اهانت‌های قدرت‌های سلطه گر علیه ملت ایران انجام شد.

حجت‌الاسلام احمدزاده افزود: واقعیت‌های 42 سال گذشته این ادعا را به‌راحتی اثبات می‌کند و بر این واقعیت صحه می‌گذارد که آمریکای کارتر تا ترامپ در مصاف با انقلاب اسلامی نه‌تنها هیچ غلطی نتوانست انجام دهد، بله در معرض افول است.

وی با اشاره به مراسم تحلیف رئیس‌جمهور آمریکا که واشنگتن به یک پادگان نظامی تبدیل شد، گفت: بنا به اظهارنظر بسیاری از متفکران جهان و اعتراف سیاست‌مداران و رسانه‌ها و حتی مردم عادی آمریکا؛ نظام سیاسی این کشور در مسیر فروپاشی و افول است.

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به این سخن پیر جماران که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهد نشاند، افزود: چه آمریکا باشد چه نباشد انقلاب اسلامی در انجام رسالت الهی خود در تداوم نهضت انبیا و تأکید بر پایبندی به اصول و مبانی و حرکت در مسیر مستقیم و توحیدی است و سرانجام به دست صاحب اصلی خود می‌رسد.

وی گفت: ترامپ هم رفت تا مانند سایر همتایانش در تاریخ محو شود؛ اما انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد، ریشه دواند و شاخ و برگ گستراند.

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مبنی بر اینکه فرقی ندارد چه کسی رئیس‌جمهور شود، افزود: باید به‌اندازه‌ای قدرتمند شویم تا 50 سال آینده، جهانیان برای یافتن تازه‌های علمی مجبور به آموختن زبان پارسی شوند و زبان پارسی به این شکل به زبان بین‌المللی تبدیل شود، گفت: این امپراتوری آمریکا دیری نخواهد پایید و عمر طولانی نخواهد داشت و منهدم خواهد شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات