۲۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۲۹۴۹
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دشمنان در صدد جذب جوانان به فرقه های انحرافی هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به تهاجم دشمنان علیه مکتب اسلام و تشیع گفت: دشمنان در صدد جذب جوانان به فرقه های انحرافی هستند.
حجت الاسلام روحاني نژاد معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي كشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، پنج شنبه در مراسم دیدار مدیران سازمان تبلیغات اسلامی سراسر کشور با حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: امروزه تهاجم فرهنگی دشمنان علیه اسلام و مکتب شیعه شکل‌های مختلفی به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: دشمنان با گسترش فرقه ها و نحله های نوظهور در کشورهای مختلف به ویژه ایران تلاش می کنند که جوانان را جذب این فرقه های انحرافی کنند از این رو ما باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

حجت الاسلام روحانی نژاد، القا و ایجاد شبهات را از دیگر توطئه های دشمنان دانست و بیان داشت: آنها می خواهند از این طریق عقاید پایدار مردم را مخدوش کنند و آنها را به سمت فرقه های انحرافی که بنیه درستی ندارند بکشانند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به فعالیت ها و ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی، تاکید کرد: سازمان تبلیغات در خط مقدم فعالیت های فرهنگی قرار دارد.

وی گفت: با توجه به ماموریت های این سازمان ضروری است مدیران آن دوره های فشرده آموزشی را در خصوص آشنایی با فرق انحرافی بگذرانند تا بتوانند نسبت به انجام فعالیت های تبلیغی بهتر عمل کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، از برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران سازمان تبلیغات خبر داد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته دوره های آموزشی در این خصوص برگزار شده و گردهمایی مسؤولان سازمان تبلیغات که در قم برگزار شد نیز در همین راستا و برای استفاده بیشتر از فضای علمی و معنوی قم و همچنین بهره گیری مسؤولان این سازمان از محضر بزرگان در این شهر مدهبی و فرهنگی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این سازمان اظهار داشت: فعالیت در حوزه های فرهنگی، قرآنی، چاپ و نشر، گسترش و توسعه نشریات دینی، هنر، فناوری و مساجد از جمله حوزه های کاری این سازمان است.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد اعزام مبلغ را از دیگر حوزه های کاری این سازمان دانست و گفت: در دهه محرم امسال بیش از 35 هزار نفر از طلاب و روحانیون مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به نقاط مختلف کشور اعزام شدند. /924/پ202/ع
ارسال نظرات