۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۵۷۹۳
مسوول مرکز تخصصی تبلیغ:

امروز نفاق و فساد در جریان فتنه سبز جمع شده است

رسا ـ مسؤول مرکز تخصصی تبلیغ گفت: امروز کفر، نفاق و فساد در جریان فتنه سبز جمع شده است و اگر طلبه امروز متوجه نباشد که در مقابل چه جریانی قرار دارد باید از این عرصه فاصله بگیرد.
حجت الاسلام محمد حسن نبوي معاون تبليغ حوزه علميه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن نبوی، مدیر مرکز تخصصی تبلیغ حوزه‌های علمیه، سی‌ام بهمن، در چهارمین اجلاسیه سراسری فارغ التحصیلان حوزه های علمیه سفیران هدایت سراسر کشور با اشاره به این که این مجموعه گام بزرگی در عرصه تحول در حوزه علمیه است، اظهار داشت: بیش از چهار هزار طلبه در چهل و هشت حوزه سفیران هدایت مشغول به تحصیل هستند.

وی طرح مباحث اعتقادی در جامعه را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: طرح مسایل اعتقادی باید از سوی مبلغان صورت بگیرد و در کنار آن مردم را متوجه خداوند متعال کنند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با بیان این که برخی مبلغان با وجود سخنرانی های مناسب توان نفوذ روحی و اصلاح ندارند، خاطرنشان کرد: موثرترین و نافذترین تبلیغ با عمل صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اعلام موضع صریح و قاطع از سوی روحانیان گفت: برخی بخاطر حرف مردم عقب نشینی می کنند، اینگونه افراد چگونه می توانند در جهان کفر اعلام موضع کنند.

مسؤول مرکز تخصصی تبلیغ تصریح کرد: امروز کفر، نفاق و فساد در جریان فتنه سبز جمع شده است و اگر طلبه امروز متوجه نباشد که در مقابل چه جریانی قرار دارد باید از این عرصه فاصله بگیرد.

وی با رد دفاع و حمایت از اشخاص و وارد شدن در مسایل ریز سیاسی از سوی مبلغان و روحانیان تاکید کرد: دفاع از اصل نظام و رهبر معظم انقلاب یک وظیفه است.

حجت الاسلام نبوی مطالعه چند ساعته قبل از منبر، اخلاص، دعوت افراد مناسب به طلبگی، تقویت حافظه و حساسیت نسبت به فساد را به حاضران توصیه کرد.

گفتنی است؛ اجلاسیه سراسری فارغ التحصیلان حوزه های علمیه سفیران هدایت سراسر کشور روز جمعه در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد. /921/پ202/ع

ارسال نظرات