۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۸۹۵۹
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه:

تجلیل از مبلغان برتر جوان خلاقیت طلاب را افزایش می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه در دیدار مسؤولان برگزار کننده جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان، تجلیل از طلاب مبلغ برتر را زمینه ساز خلاقیت بیشتر طلاب در امر تبلیغ دانست.
حجت الاسلام محمد حسن نبوي معاون تبليغ حوزه علميه قم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه، روز گذشته در دیدار با دبیر و مسؤولان برگزاری جشنواره طلاب و مبلغین جوان توجه بیشتر به موضوع تبلیغ در این جشنواره را خواستار شد و با پرهیز از در نظر گرفتن شاخصهای کلی ارزیابی تصریح کرد: باید شاخصهای ارزیابی را به طور دقیق مشخص کنید تا بتوان به راحتی آن را در بین مبلغین جستجو کرد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با اشاره به تجربه بعضی نهادها در تجلیل از مبلغین کشور گفت: مبلغین شامل طیف گسترده ای از افراد اعم از طلاب ، روحانیان، شاغلان در آموزش و پرورش و حتی امامان جمعه هستند و در تجلیل از افراد برتر باید همه این گروه ها را در نظر گرفت.

حجت الاسلام نبوی افزود : باید در داوری ها به ملاکهایی مانند منبر موفق، نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان به ویژه جوانان و فعالیتهای مجازی مبلغان نیز توجه کرد.

وی ادامه داد: تجلیل از نویسندگان جوانی که با قلم خود جذب کننده جوانان هستند و همچنین طرح نو دارند، خلاقیت های آنان بیشتر می کنند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه همچنین از آمادگی این معاونت برای همکاری با دبیرخانه جشنواره به منظور داوری مراحل مختلف جشنواره خبر داد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عباس ابراهیمی دبیر جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان با اشاره به وظیفه اصلی سازمان ملی جوانان در ارتقاء هویت دینی و ملی جوانان گفت: این جشنواره درصدد است با شناسایی طلاب و مبلغین برتر به جامعه ، گامی در تجلیل از آنان و نیز تشویق سایر حوزویان بردارد.

وی افزود: در گذشته عنوان (برتر) فقط شامل کسانی می شد که در المپیادهای علمی و ورزشی حائز رتبه ای می شدند اما سازمان ملی جوانان در جشنواره «جوان برتر ایرانی» 14 عرصه مختلف را تعریف کرده تا از برترین های این عرصه تجلیل کند.

دبیر جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان تاکید کرد: از آنجا که معمولا نسل جوان جامعه با خدمات طلاب و مبلغین آشنا یی ندارند تلاش ما این است که منعکس کننده این تلاشها باشیم.

به گفته وی فعالبتهای تبلیغی ویژه در مناطق محروم ، فن آوری های نو در عرصه تبلیغ و فعالیتهای تبلیغی خارج از کشور برخی از محورهای در نظر گرفته شده در مراحل داوری است./917/د102/ص
ارسال نظرات