۲۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۹۰۱۲
28 فروردین ماه؛

ششمین دوره آموزش‌های کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ ششمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی با دو موضوع نقد و بررسی فِرَق انحرافی معاصر و فلسفه غرب برگزار می شود.
ششمین دوره آموزش‌های کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی آغاز می شود


محمد باقر خراسانی، دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا خبر داد: ششمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی با دو موضوع «نقد و بررسی فِرَق انحرافی معاصر» و «نقد و بررسی فلسفه غرب» از 28 فروردین ماه برگزار و تا نیمه خردادماه سالجاری ادامه دارد.

وی افزود: آشنایی طلاب با فرقه های انحرافی و روش برخورد با آنها و توجه به اندیشه غرب و نقد آن از مهمترین اهداف برگزاری این دوره ها است.

خراسانی خاطرنشان کرد: شرط نام نویسی در دوره نقد و بررسی فرق انحرافی با محوریت بابیت و بهائیت داشتن پایه هفت به بالا و شرط نام نویسی در دوره نقد و بررسی فلسفه غرب با محوریت اندیشه هیوم داشتن پایه نه و ده می باشد.

وی با بیان این‌که نام نویسی برای خانم ها در موضوع نقد و بررسی فرق انحرافی نیز آزاد است، ابراز داشت: ظرفیت پذیرش برای دوره نقد و بررسی فرق انحرافی، 70 نفر و ظرفیت پذیرش برای دوره نقد و بررسی فلسفه غرب، 30 نفر است از این رو اولویت با افرادی است که زودتر نام نویسی کنند.

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی تصریح کرد: ششمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی از روز شنبه، 28 فرودین ماه آغاز می شود که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 18 دوره نقد و بررسی فرق انحرافی و روزهای دوشنبه از ساعت 17 دوره نقد و بررسی فلسفه غرب برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر تنها تا پنجشنبه، 26 فروردین ماه فرصت دارند که صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16:30 تا 20:30 به دفتر مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی قم ـ خیابان 19 دی ـ کوچه شماره 10 ـ فرعی اول سمت چپ ـ پلاک 5 مراجعه و یا با شماره 11-7757610 تماس بگیرند./920/پ202/ع

ارسال نظرات