۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۸۱۰۴۰
خطیب جمعه نجف اشرف:

عملکرد مسوولین عراق مردم را بی اعتماد می کند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف با اشاره به ادامه یافتن بحرانهای کشور تاکید کرد که عملکرد مسوولین عراق، مردم را بی اعتماد می کند.
قپانچي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، با اشاره به عدم تشکیل دولت جدید گفت: مردم به دلیل عدم تشکیل حکومت، بحران خدمات، نسبت به گروههای سیاسی و مسوولان بی اعتماد شده اند.

وی افزود: اختصاص زمین هایی به مساحت 2400 متر به مسوولان و 2600 متر به نمایندگان پارلمان در حاشیه رود دجله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و این زمینها باید به خانواده های شهدا و خانواده های محروم و فقیر اختصاص یابد.

حجت الاسلام قبانچی نسبت به برخی رهنمودهای مسوولان به مردم انتقاد کرد و اظهار داشت: برخی از مسوولان وزارت برق از مردم خواسته اند تا نسبت به صرفه جویی در برق اهتمام بیشتری داشته باشند، این امر گرچه به خودی خود پسندیده است ولی مسوولان به جای این سخنان بهتر است پیگیر سرقت و غارت میلیاردها دلار بودجه این وزارتخانه باشند.

خطیب جمعه نجف اشرف مردم را با انصاف در نقد مسوولان دعوت کرد و گفت: مردم باید بدانند که افراد مخلص و خدمتگزار فراوانی در دولت حضور دارند که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می دهند و اینکه همه مسوولان را به یک چشم بنگریم و همه را به باد انتقاد بگیریم امر درستی نیست./980/الف

ارسال نظرات