۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۸۳۴۹۰
از سوی مرکز ملی پاسخگویی انجام می شود؛

پاسخگویی به سؤالات دینی مردم در ماه رمضان در سه شیفت کاری

خبرگزاری رسا ـ مدیر بخش پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از پاسخگویی کارشناسان دینی این مرکز در ماه مبارک رمضان در سه شیفت کاری خبر داد.
مرکز پاسخگويي به سوالات ديني مرکز پاسخگويي به سوالات ديني
حجت‌الاسلام اسماعیل روشن تن، مدیر بخش پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه های این مرکز را در ماه مبارک رمضان تشریح و خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، همه روزه به جز روزهای تعطیل، صبح ها از ساعت 9 تا 13 ، عصرها از ساعت 16 تا 30ـ 19 دقیقه و شب ها از ساعت 21 تا 23 در سه شیفت کاری به سؤالات دینی مردم پاسخ می دهد.

وی یادآور شد: گروه‌های فلسفه و کلام، فقه، اخلاق و تربیت، تاریخ و سیره و ادیان و همچنین قرآن و حدیث به منظور رفع شبهات و سؤالات موجود در این مرکز شکل گرفته است و کارشناسان به پرسش های اقشار مختلف مردم به سه صورت تلفنی، کتبی و اینترنتی پاسخ می دهند.

مدیر بخش پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف راه اندازی این بخش عنوان کرد: پاسخگویی تلفنی به سؤالات دینی با هدف دسترسی آسان و سریع پرسشگران به پاسخ‌های خود راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام روشن تن، با اشاره به شماره تلفن های اختصاص یافته برای طرح سؤالات دینی مردم به صورت تلفنی تصریح کرد: پیش شماره 09640 شامل 150 خط با بهره‌گیری از محققان و کارشناسان متخصص دینی، در این مرکز پاسخگوی سؤالات دینی مردم است.

وی تصریح کرد: سایر بخش های مرکز ملی پاسخگویی دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در ماه مبارک رمضان همچون گذشته فعال است و مردم می توانند پاسخ سؤالات دینی خود را به صورت کتبی و اینترنتی نیز دریافت کنند.

مدیر بخش پاسخگویی تلفنی مرکز ملی پاسخگویی دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: شصت کارشناس دینی مرکز ملی پاسخگویی در هر شیفت کاری نسبت به پاسخگویی به پرسش های دینی مردم اقدام می کنند و در بخش خواهران نیز همین تعداد کارشناس مشغول خدمت رسانی هستند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات