۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۳۸۵۴
نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران:

طرح ضیافت اندیشه مانور اتحاد جوانان ابرانی در برابر تهدیدهای دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران اظهار داشت: ضیافت اندیشه مانور عظیم صد هزار نفری دانشجویان و نمایانگر وحدت و صلابت جوانان ایرانی در برابر تهدیدهای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام محمد رحيميان، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه هاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد رحیمیان، مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های مازندران، شب گذشته در آیین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه مازندران در جمع دانشجویان شرکت کننده در این طرح ضیافت اندیشه با اشاره به این که ضیافت اندیشه فرصت گردهمایی دوباره دانشگاهیان بر سفره معنوی رمضان است، گفت:  این طرح خاطرات زیبای رمضانه ای گذشته را در ذائقه دانشگاهیان تجدید خواهد کرد.

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های مازندران هدف از اجرای این طرح را تقویت بنیه اندیشه ای و معنوی دانشگاهیان برشمرد.

وی تقارن آیین افتتاحیه ضیافت اندیشه با روز مقاومت حزب الله لبنان را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد: این تقارن فرخنده درس ایستادگی در برابر مستکبران و شیاطین درونی و بیرونی برایمان باشد.

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران ادامه داد : ضیافت اندیشه مانور عظیم صد هزار نفری دانشجویان و نمایانگر وحدت و صلابت جوانان ایرانی در برابر تهدیدهای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که حضور در طرح ضیافت فرصت مغتنمی جهت ارتقای معنویت در وجود فرد فرد شرکت کنندگان است خاطر نشان کرد: حال که با جدا شدن از خانواده هایتان در جمع نورانی ضیافت اندیشه حضور یافته اید علاوه بر جدیت در مباحث درسی از ویژه برنامه های معنوی،مذهبی و فوق برنامه نیز به نحو احسن استفاده کنید.

حجت الاسلام رحیمیان ادامه داد: در این طرح، که از سومین روز ماه رمضان به مدت بیست روز در قالب کلاس های آموزشی، عقیدتی، سیاسی، ورزشی و هنری، برگزار می شود دانشجویان چهار واحد درسی از گروه دروس عمومی معارف اسلامی را خواهند گذراند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران، نیز در ادامه این مراسم گفت: ماه رمضان ماه زدودن زنگار از قلب ها است و  بهره گیری لازم را از فیوضات معنوی این ماه پر فیض ببریم.

وی با اذعان به این‌که قلب انسان بر اثر گذشت زمان و روزمرگی ها دچار غبار و زنگار می شود افزود: افزایش این ناپاکی ها انسان را از خدا دور و ایمانش را ضعیف می نماید.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: جوانی بهترین فرصت برای خودسازی است و دوری از گناه در جوانی بالاترین جهاد است.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مفام معظم رهبری دانشگاه مازندران همچنین با اشاره به دوره های متنوع فوق برنامه طرح ضیافت اندیشه اظهار داشت: حضور در برنامه های فرهنگی،ورزشی و اجتماعی چهار نمره درسی منظور خواهد شد و هر دانشجو باید حد اقل شش جلسه در دوره های فوق برنامه حضور یابد.

وی همچنین از اهدای جوائز به برترین های طرح ضیافت خبر داد و گفت: به دانشجویان شاخص و فعال در زمینه های مختلف هزینه سفرهای زیارتی و هدایای نفیس دیگر اهدا خواهد شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات