۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۸۷۲۹۲

جزئیات برنامه های رهبر معظم انقلاب در سفر به استان قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد تبلیغات استقبال از مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران به بیان جزئیات و برنامه های سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم پرداخت.
حجت الاسلام محمد حسن نبوي حجت الاسلام محمد حسن نبوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن نبوی مسؤول ستاد تبلیغات استقبال از مقام معظم رهبری، پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با حضور خبرنگاران، در خصوص زمان سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم گفت: زمان دقیق سفر معظم له به قم مشخص نیست، ولی حضرت آقا اواخر هفته آینده به این شهر مقدس تشریف می آوردند و مردم، حوزه های علمیه و روحانیت از فیض وجود معظم له بهره مند خواهند شد.

وی با تشریح برخی از برنامه های سفر چند روزه رهبری به شهر مقدس قم ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعد از استقبال عمومی، در جمع اقشار مختلف مردم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه تصریح کرد: جلسه با نخبگان علمی و دانشگاهی و حوزوی، نشست عمومی با طلاب، دیدار با طلاب غیر ایرانی، نشست با نخبگان حوزوی، جلسه با اعضای جامعه مدرسین و اعضای شورای عالی حوزه علمیه قم به صورت جداگانه، دیدار با خانواده های شاهد، ایثارگر و جانباز، جلسه با بسیجیان استان قم، سخنرانی در جمع مدیران استانی و دیدار با مراجع عظام تقلید از جمله برنامه های سفر چند روزه مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم است.

حجت الاسلام نبوی بیان داشت: البته احتمال تغییرات جزیی در برنامه های سفر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم وجود دارد.

مسؤول ستاد تبلیغات استقبال از مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به اهداف و برنامه های این ستاد در مدت زمان حضور ایشان در شهر مقدس قم گفت: این ستاد در راستای ساماندهی کارهای تبلیغاتی مربوط به سفر آقا به استان قم تشکیل شده است.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: مدیریت ساماندهی تبلیغات مردمی و هماهنگی های تبلیغات و کمک سازمان ها جهت بستر سازی برای تبلیغات مردمی از جمله اهداف شکل گیری این ستاد است و ستاد فوق قبل، حین و بعد از سفر رهبر انقلاب به قم برنامه هایی خواهد داشت.

وی فضای شهر قم و حوزه های علمیه را به منظور استقبال از رهبری پرشور توصیف و تصریح کرد: در حال حاضر شهر قم حال و هوای خاصی پیدا کرده است و همه مشتاق دیدار با ولی فقیه و رهبر عزیز انقلاب اسلامی هستند و برای دیدار با ایشان لحظه شماری می کنند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه در خصوص برکات و دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه نیز گفت: این سفر قطعا در عرصه های مختلف مایه خیرات و برکات فراوان برای استان قم و حوزه های علمیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رشد و بالندگی حوزه های علمیه بسیار مؤثر است، تبلیغات و جوسازی های دشمنان و محافل ضد انقلاب در مورد این سفر را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: دنیا باید بداند که پایگاه نظام و رهبری در حوزه های علمیه و مراجع بسیار قوی است و آنها در این سفر ارتباط عمیق حوزه، مرجعیت و علما را با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند دید. /924/پ202/ج

ارسال نظرات