۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۸۸۲۸۳
رییس مرکز ملی پاسخگویی:

امروز روحانیت در نوک پیکان اهداف تهاجمی نحله های ضد شیعی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز ملی پاسخگویی بیان داشت: مردم، مسؤولان و روحانیت باید به خطرات جدایی دین از سیاست آگاه باشند.
حجت‌الاسلام علي مخدوم


حجت الاسلام علی مخدوم، رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم انقلاب در جمع مردم قم، به تبیین خطر جدایی دین و روحانیت از سیاست و ترویج شبهات و ادیان و فرق انحرافی پرداخت.

بیانات رهبری یک هشدار جدی است
وی بیان داشت: بیانات رهبری در مسائل و شرایط گوناگون همواره چراغ راه ماست اما در مقاطعی رهبری با بیان مطالبی زنگ خطر را به صدا درمی آورند و به مردم و مسؤولان خطر را گوشزد می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: بیانات رهبری نشان می دهد که ایشان نسبت به فضای شبهات اجتماعی و مسائلی که در سطح داخل و خارج نسبت به اسلام می‌گذرد، اطلاع کامل دارند و با درایت خاص هدایت دین مردم را بر عهده گرفته‌اند.

وی بیان داشت: مردم، مسؤولان و روحانیت باید به خطرات جدایی دین از سیاست آگاه بوده و مواظب تبلیغات گروه های منحرف باشند.

این استاد موسسه کلامی امام صادق (ع) اظهار داشت: من با توجه به موقعیت کاری خود شاهد هجوم وسیع شبهات علیه شیعه هستم و امروز دشمن برای لطمه و ضربه زدن به پیکره ساختاری روحانیت از هیچ اقدامی فرو گذار نمی کند.


وی با بیان اینکه روحانیت سینه چاک و مدافع واقعی اسلام راستین است، بیان داشت: امروز روحانیت در نوک پیکان اهداف تهاجمی نحله های ضد شیعی است.

این استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: روحانیت و در راس آن مرجعیت و ولایت فقیه، بهترین مستمسک برای دین داری است.

از سخنان رهبری به شعف آمدم

رییس مرکز ملی پاسخگویی بیان داشت: نمی توانم خوشحالی خود را از سخنان رهبری ابراز نکنم، سخنانی که بر خطر شبهات در دین‌داری مردم تاکید و توجه حوزه های علمیه را به این مقوله خواستار شد.

وی بیان داشت: امروز اگر مواظب نباشیم از سوی نحله های انحرافی با لطمات جدی مواجه می شویم و خطر تهاجم فکری دشمن را در جای جای کشور خواهیم دید.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز حتی کسانی که ادیان الهی را در کشور ما اشاعه می دهند قصد هدایت ندارند و ضربه زدن به اسلام غرض آنان است. /909/پ202/ع

ارسال نظرات