۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۹۱۷۴۱
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مبلغان جانباز پیشکسوتان عرصه بصیرت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از مبلغان جانباز به عنوان پیشکسوتان عرصه بصیرت نام برد و گفت: امروز چشم امید همه مستضعفان دنیا به انقلاب اسلامی است و نبض آنان با نبض روحانیت شیعه می‌تپد.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و عضو موسس روحانيون مبارز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، عصر امروز در نخستین همایش علمی کاربردی مبلغان جانباز با بیان این‌که تبلیغ کسی که خود آراسته به یک حقیقت است، تأثیرگذارتر خواهد بود، گفت: مبلغان جانباز با ایثار هستی خود، نقش اول را در تبلیغ ایفا کرده‌اند.

وی با بیان این‌که موفقیت تبلیغی انبیا و اوصیای الهی در طول تاریخ به سبب ایثارگری آنان بوده است، به نقش سرنوشت‌ساز روحانیت در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:‌ روحانیت در عرصه انقلاب و دفاع مقدس قائد و پیشتاز بوده و باید گفت که مبلغان جانباز پیشکسوتان عرصه بصیرت هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه انسجام و سازماندهی بهتر حرکت مبلغان جانباز را خواستار شد و با بیان این‌که مبلغان جانباز هیچ‌گاه از خدمت به اسلام و انقلاب دور نبوده‌اند، گفت: جامعه بشری در شرایط کنونی به شدت نیازمند تبلیغ است.

وی، ادامه داد: از معدود جماعت وابسته شیطانی وهابیت که بگذریم، حتی عامه جهان تسنن امروز عشق به اسلام ناب، انقلاب و راه امام‌(ره) و رهبر معظم انقلاب دارند و در جای جای دنیا اشتیاق و عطش فراوانی برای پذیرش مکتب اهل بیت‌(ع) در آنان دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان این‌که جامعه ایران به عنوان کانون انقلاب و ام‌القرای جهان اسلام مطرح است به مقاومت حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: حزب‌الله با الگوگیری از روحانیت شیعه و انقلاب اسلامی ایران در جنگی نابرابر ارتش تا به دندان مسلح اسرائیل را به خاک ذلت نشاند و معادلات دنیا را بر هم زد.

وی، تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان ملهم از مکتب اسلام بود نه مکتب ایرانی، از این‌رو وقتی فرزند سیدحسن نصرالله در خط مقدم جبهه و در جنگی تن به تن با صهیونیست‌ها تا آخرین گلوله جنگید و به شهادت رسید، وضعیت غیرقابل توصیف در لبنان به وجود آمد که جایگاه حزب‌الله را هزار برابر در بین مردم مستحکم‌تر کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان نقل قولی از سیدحسن نصرالله پرداخت و گفت: یکی از ژنرال‌های بازنشسته مصر که از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش این کشور بود، اذعان داشت جنگ اسرائیل با مصر و اعراب دروغ بوده و از ابتدا هم جنگی رخ نداده است.

وی، جنگی را که در آن طی شش روز کرانه غربی بیت‌المقدس، بلندی‌های جولان و صحرای سینا به دست اسرائیل افتد را جنگ ندانست و ابراز داشت: نخستین جنگی که با اسرائیل انجام شد، جنگ حزب الله بود و این نبرد نشان داد اسرائیل شکست‌پذیر و توخالی است.

حجت‌الاسلام رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جهان دو قطبی، از تمام جهان استکبار به عنوان قطب نخست و جمهوری اسلامی ایران به عنوان قطب دیگر نام برد که به تنهایی در مقابل همه جهان استکبار ایستاده است و گفت: دهه اول انقلاب با نبرد حق علیه باطل همراه بود که با پیروزی حق سپری شد و اما دهه دوم و سوم انقلاب به مراتب سخت‌تر، دشوارتر و توطئه‌های آن، پیچیده‌تر از دهه اول است.

وی با بیان این‌که دشمنان برای نابود کردن جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و به چیزی کمتر از نابودی انقلاب اسلامی ایران هم قانع نیستند، تصریح کرد: دشمنان از کم‌ترین فرصت بهره می‌گیرند و فتنه سال 88 که البته با شکست مفتضحانه‌ آنان همراه بود، از آن جمله است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادامه داد: شکست دشمنان به معنای پایان یافتن این توطئه‌ها نیست، بلکه دشمن زخم‌خورده قطعاً مصداق آیه «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا» است و باید دانست که هیچ‌گاه دست از خصم خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران بر نخواهد داشت.

وی با بیان این‌که نوک پیکان حمله مستکبران متوجه ولایت فقیه است، اظهار داشت: امروز دنیای استکبار فهمیده که رمز موفقیت و پایداری این انقلاب، حلقه مکمل و اساسی این نهضت مسأله ولایت فقیه است، از این‌رو تمرکز خود را بر این اصل قرار داده که در فتنه 78 و 88 شاهد آن بودیم.

حجت‌الاسلام رحیمیان با اشاره به داستان ادعای دروغین و ننگ‌آمیز تقلب در انتخابات، گفت: همسر یکی از کاندیداها به من گفت که 9 میلیون رأی شوهر مرا دزدیده‌اند، یکی دیگر از نزدیکان کاندیداها نیز چنین حرفی زد، اطرافیان کسی دیگر گفتند 17 میلیون رأی وی را دزدیده‌اند، حساب کردیم 35 میلیون از 24 میلیون رأی دکتر احمدی‌نژاد، دزدی است.

وی با بیان این‌که هیچ رییس جمهوری به خصوصیت آقای احمدی نژاد نبود که در طول چهار سال شصت سفر استانی برود و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های تمام جمعیت ایران آشنا شود، خاطرنشان کرد: هرکسی غیر از احمدی‌نژاد بود، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی می‌رسید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ابراز داشت: دشمنان با استفاده از مسأله تقلب به عنوان یک رمز، برای سرنگون کردن ولایت فقیه بهره‌ها ‌بردند و در اصل می‌خواستند نظام را از قله به زمین بکوبند و با تمام وجود هم ایستادند.

وی با بیان این‌که امروز چشم امید همه مستضعفان دنیا به انقلاب اسلامی است و نبض آنان با نبض روحانیت شیعه می‌تپد، گفت: با تمام موج و طوفان‌هایی که غربی‌ها به راه انداخته‌اند، مردم دنیا و طرفداران انقلاب دلشان قرص‌تر شده و به استحکام و ریشه‌دار بودن این نظام و ملت پی‌برده‌اند.

حجت‌الاسلام رحیمیان، یادآور شد: دشمنان حیات خود را در مرگ انقلاب اسلامی ایران می‌بینند، از این‌رو با تمام قوا در مقابل آن ایستاده‌اند، زیرا فهمیده‌اند هرچقدر خط اسلام ناب و آن چه امام راحل بر آن تأکید داشتند، به جلو رود، مرگ آنان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران لیلةالقدر تاریخ اسلام است، چرا که امام راحل، روحانیت شیعه و شهدا تمام معادلات جهانی را عوض کرده‌اند، ابراز داشت: افرادی که سر سوزنی از این لیلةالقدر تاریخ اسلام غفلت کنند و بخواهند به مقابله با آن برخیزند، باید بدانند که خدای تعالی پای آنان را خواهد شکست و هستی‌شان را نابود می‌کند.

وی در پایان خواستار بصیرت‌افزایی مبلغان جانباز در راستای زدن پیوند مستحکم بین جوانان با حقایق اسلام و معارف دین، راه امام و ولایت شد و ثواب این کار را هزار برابر از فعالیت‌های دیگر تبلیغی ارزشمند‌تر دانست. /920/پ201/ع

ارسال نظرات