۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۹۵۵۸۰

نمایندگان ولی فقیه در سپاه نواحی ملکان و بستان آباد معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم توزیع و معارفه مسؤولان نمایندگی ولی فقیه سپاه نواحی شهرهای ملکان و بستان آباد از توابع برگزار شد.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی رشیدی به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکان معرفی شد.

حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بسان آباد با تاکید بر اینکه پیشرفت جامعه تنها با بصیرت و اتحاد و حرکت در مسیر سازندگی امکان پذیر است، اظهار داشت: متاسفانه امروز عده ای مانند صدر اسلام، شیوه های قدیمی منافقان را احیا کرده و برای ایجاد اختلاف در کشور و تضعیف نظام از نمادها و شعائر اسلامی علیه اسلام استفاده می کنند.

وی گفت: کسی که با قلم، فکر، عمل، موضع گیری و حتی سکوت خود دشمن را تقویت می کند منافق است هر چند این کار وی از روی غفلت هم باشد باید مورد سو ظن قرار گیرد.

حجت الاسلام ولایی از ولایت فقیه به عنوان مهمترین ثمره اندیشه امام راحل یاد کرد و گفت: خط امام در خط رهبری تعریف می شود و اگر کسی پیروی از امام را به سینه بزند، ولی پایبند به ولایت فقیه نباشد قصد و غرضی دارد و بیراهه می رود.

وی افزود: دشمن درجنگ نرم ارزش ها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی را هدف قرار داده و بهترین راه مقابله با آن شناخت و بصیرت دینی است، فتنه گران همه ارزش ها و مقدسات را زیر پا گذاشته و می خواهند اسلام را از انقلاب جدا کنندکه این آرزو را به گورخواهند برد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ولایت مداری را تنها راه مقابله با توطئه فتنه گران دانست و اظهار داشت: دشمنان پی به ریشه های پیشرفت مردم ایران برده اند و خواهان تضعیف آن هستند.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود مسؤولیت را امانتی برای انسان دانست و تاکید کرد: انسان تنها موجودی است که بار این امانت الهی را به دوش کشیده و باید در جهت استفاده شایسته از این امانت کوشا باشد.

همچنین حجت السلام رضوی، امام جمعه بستان آباد در سخنانی ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده جدید ولی فقیه در سپاه این شهر گفت: نوک پیکان حملات دشمنان علیه ولایت فقیه و روحانیت است، تاریخ نشان داده که دشمنان بیشترین ضربه را از ناحیه روحانیت آگاه خورده است.

گفتنی است، در مراسم دیگری حجت الاسلام عبداله موحری به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بستان آباد معرفی شد./935/پ202/ص
ارسال نظرات