۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۹۷۶۳۲
در اسفراین؛

گفتمان دینی نقش امام و رهبری در انقلاب اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گفتمان دینی نقش امام خمینی(ره) و رهبری در انقلاب اسلامی در اسفراین برگزار شد.
دهه فجر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اسفراین، حجت الاسلام سید مهدی رحیمیان، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین امروز در این گفتمان اظهار داشت: رمز موفقیت رهبر در این بود که مبارزه را در قالب مفاهیم اسلامی به پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: ایشان با ظلم مبارزه کرد و مبارزه با ظلم را با معیارهای اسلامی مطرح کرد، امام از راه القای این فکر که یک مسلمان نباید زیر بار ظلم برود، یک مسلمان نباید تن به اختناق بدهد، مبارزه خود را آغاز کرده است.

حجت الاسلام رحیمیان بیان داشت: یک مسلمان نباید به خود اجازه دهد که ذلیل باشد، مؤمن نباید زیر دست و فرمانبر کافر باشد، با ظلم و ستم و استعمار و استثمار مبارزه‏ای تحت لوای اسلام، و با معیارها و موازین اسلامی کرد.

وی همچنین نقش امام خمینی‌(ره) را در برهه‌های حساس انقلاب و مبارزه با ظلم و ستم رژیم طاغوت بی‌بدیل برشمرد و افزود : نسل جوان و نوجوان در دهه سوم و چهارم انقلاب باید ایران را در جهان مطرح کنند و صدور انقلاب را که از آرمان‌های اصلی امام خمینی‌(ره) بود را به اجرا بگذارند.

وی افزود: نهضت انقلابی امام خمینی‌(ره) همان فرایندی را پیموده است که همه بعثت‌ها و نهضت‌های پیامبران و جنبش‌های توحیدی متأثر از آن بوده‌اند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اسفراین‌ گفت: حادثه مهمی که فرایند انقلاب اسلامی را شتاب بخشید و آن را گسترش بی‌نظیر داد، ظهور امام خمینی‌(ره) در کانون مرجعیت دینی بود./966/پ202/س




ارسال نظرات