۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۹۸۶۶۳

برترین‌های قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند

خبرگزاری رسا‌ ـ در مراسمی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، برترین‌های پنجمین جشنواره قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران تجلیل شدند.
برترین‌های قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برترین‌های پنجمین جشنواره سراسر قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تجلیل شدند.

براساس این گزارش، در این مراسم برگزیدگان رشته‌های مختلف ترجمه و مفاهیم، مقاله‌نویسی، متن ادبی و شعر، تفسیر، حفظ موضوعی و نرم‌افزار معرفی شدند.

در این مراسم در رشته ترجمه و مفاهیم که در قالب طرح نسیم به اجرا درآمده بود، فاطمه عباسی از مدرسه حضرت ولی عصر(عج) بناب، لیلا بهرامیان از مدرسه فاطمه الزهرا(س) ویلاشهر،‌ نیلوفر علوی از مدرسه الزهرا(س) زنجان، فاطمه اسماعیلی از مدرسه فاطمیه(س) ارسنجان، امینه فروزنده از مدرسه فاطمه الزهرا(س) شیراز، سمیه عادل از مدرسه فاطمه الزهرا(س) شیراز، زهره حشمتیان از مدرسه الزهرا(س) صحنه و سیده لیلا رضایی از مدرسه الزهرا(س) بندرعباس به عنوان برتر معرفی شدند.

همچنین در رشته مقاله‌نویسی رقیه یوسف‌پور از مدرسه حضرت فاطمه(س) خسروشهر، طلعت سعیدی از مدرسه جامعه النور اصفهان، فاطمه رضایی از مدرسه فاطمیه(س)‌ شهرکرد و‌ مریم ابراهیمی از مدرسه الزهرا(س) مهریز، در زمینه متن ادبی فاطمه رضایی از مدرسه فاطمیه(س) شهرکرد و اعظم جلالوند از مدرسه معصومیه(س) نهاوند و در زمینه شعر سمیرا مومنی از مدرسه عصمتیه تربت حیدریه و امینه صیدانلو از مدرسه الزهرا(س) گرگان حائز رتبه‌های برتر شدند.

در این جشنواره خدیجه امینی از مدرسه امام جعفر صادق(ع) بوئین زهرا، مریم خالقی از مدرسه فاطمیه(س) کرمان، آمنه خزایی از مدرسه الزهرا(س) صحنه، مریم باکویی از مدرسه الزهرا(س) ساری و فاطمه توکلی از مدرسه حضرت زینب(س) یزد عناوین نخست رشته حفظ موضوعی که در قالب طرح تبیان اجرا شد را کسب کردند.

در رشته حفظ موضوعی که در قالب طرح اشراق به اجرا درآمده بود نیز زهرا جعفری، زهرا حسن‌زاده و صفیه رشیدی از مدرسه ولی عصر(عج) بناب، طلعت سعیدی از مدرسه جامعه النور اصفهان، حکیمه شمیری از مدرسه فاطمیه(س) اهواز، مریم آیار از مدرسه الزهرا(س) شوش، زهرا حافظی از مدرسه عصمتیه سمنان، مه‌لقا دژند، رقیه بابایی و زینب فارس از مدرسه فاطمه الزهرا(س) داراب، طیبه سعیدی، معصومه هنرجو از مدرسه الزهرا(س)‌ جیرفت، معصومه حسینی از مدرسه فاطمیه(س)‌ کرمان، فاطمیه شیری از مدرسه الزهرا(س) اراک و مهدیه شاه‌حسینی از مدرسه حضرت زهرا(س) میبد عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در این جشنواره معصومه از مدرسه زهرائیه(س) نجف‌آباد اصفهان به دلیل ارائه اثر هنری، گروه پژوهشی مدرسه الزهرا(س) همدان به دلیل ارائه نرم‌افزار قرآنی و فاطمه کریمی و نجمه عباس‌ علی از مدرسه عصمتیه تربت حیدریه به دلیل ارائه نرم‌افزار مورد تقدیر قرار گرفتند./917/پ202/ص
ارسال نظرات