۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۹
کد خبر: ۲۷

نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس:

رسا، سرویس شهرستان ها ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه جدید شیراز حفظ همدلی، تفاهم و وحدت کلمه را اساس کار امام جمعه دانست.
نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس:<BR>

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در اولین خطبه خود گفت: حفظ وحدت، همدلی، تفاهم و وحدت کلمه اساس کار امامت جمعه خواهد بود.


حجت الاسلام والمسلمین اسدالله ایمانی افزود: همواره از طرح و ارائه نظرات و پرداختن به موضوعاتی که زمینه ساز اختلاف بوده و عامل چند دستگی باشد، به شدت پرهیز کرده و خواهم کرد.


نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: اصل برای من ایجاد، گسترش و حفظ همدلی و وحدت بوده و نه در موضع‌گیری‌های خارج از نماز جمعه و نه در تریبون مقدس نماز جمعه سخنی که موجب تفرقه و اختلاف شود، گفته نمی‌شود.


وی در بخشی دیگر از خطبه نماز جمعه امروز استقبال خوب مردم از خود را ابراز علاقه و محبت مردم به ولایت و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری دانست و با قدردانی از تمام ائمه جمعه استان، تصریح کرد: برای انجام هرچه بهتر مسئولیت‌های خود در سمت امام جمعه شیراز و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس به مشورت همه دلسوزان جامعه خصوصا امام جمعه سابق این شهر نیازمند هستم.


نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام اقشار و طبقات جامعه به ویژه روحانیت و دانشمندان و نخبگان می‌توانند مشاوری خوب برای من باشند و به حتم از همه نظرات و مشاوره‌های آنان بهره‌ خواهم برد.


حجت الاسلام والمسلمین اسدالله ایمانی، در بخش دیگری از اولین خطبه نماز جمعه خود در شیراز به تشریح ویژگی‌های شهر شیراز و استان فارس پرداخت و با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب این استان را نگین سبز کشور عنوان فرموده‌اند، ابراز داشت: شیراز و فارس همیشه جایگاه دانشمندان، فضلا، ادبا و اندیشمندان بوده، هست و خواهد بود.


وی آیت الله حائری شیرازی امام جمعه سابق شیراز را یکی از ایده‌پردازان و اندیشمندان عصر حاضر دانست و استفاده از راهنمایی‌ها و نظرات او در کیفیت بخشی به کار امام جمعه را مورد تاکید قرار داد.


یاد آوری می شود، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در تاریخ 23 بهمن ماه، در حکمی با قدردانی از خدمات عالم فرزانه آیت الله محی الدین حائری شیرازی، حجت الاسلام والمسلمین اسد الله ایمانی را به امامت جمعه شیراز و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس منصوب کردند.


گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین اسد الله ایمانی، پیش از این، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر بود.

ارسال نظرات