۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۰۵
امام جمعه بناب:

دشمنان هنوز با واقعیت‌های‌‌منطقه به ویژه ایران، غافل هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بنابی با بیان این‌که دشمن هنوز با واقعیت های موجود در منطقه به ویژه ایران اسلامی غافل است، گفت: استقبال تاریخی و گسترده مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب این حقیقت را برای دشمنان آشکار کرد که ملت ایران همان مردم 31 سال گذشته هستند.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری ‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع فضلا، روحانیان و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب اظهار داشت: اگر عزت و عظمت ملت ایران در شرایط کنونی را با نظام طاغوت مقایسه کنیم، حقایق بسیاری اشکار خواهد شد.

وی با بیان این‌که قانون کاپیتولاسیون نهایت ظلم و ستم بر ملت ایران رد رژیم شاهنشاهی را نمایان می کند، گفت: آن دول غربی که زمانی در جهالت و وحشی گری غوطه ور بودند، قانونی را می خواسنتد در ایران اجرایی می کردند که اوج شرم برای آنان را در پی داشت.

امام جمعه بناب با بیان این‌که تمام مقدرات مردم در زمان طاغوت به دست غربی‌ها بود، تصریح کرد: آن ظالمان وکیل و نماینده مجلس را قبل از برگزاری انتخابات در صندوق معین و برای ملت متمدن ایران تعیین و تکلیف می کردند.

حجت الاسلام بنابی در ادامه با اشاره به جزئیات تصویب قانون کاپیتولاسیون در دوران طاغوت گفت: سخنرانی آتشین امام راحل در مسجد اعظم قم علیه تصویب این قانون، آرامش را از طاغوتیان سلب کرد.

وی با اشاره به سالروز سخنرانی آتشین امام خمینی(ره) در مسجد اعظم قم، گفت: منویات رهبر فرزانه انقلاب در دیدارهای مختلف در اجتماع اقشار مختلف مردم قم یادآور سخنان تاریخی امام راحل در مسجد اعظم این شهر بود.

امام جمعه بناب تصریح کرد: استقبال تاریخی و گسترده مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب این حقیقت را برای دشمنان آشکار کرد که ملت ایران همان مردم 31 سال پیش بوده و امروزه حضرت آیت الله خامنه ای را مقتدای خویش می‌دانند.

وی با بیان این‌که رسانه‌های غربی تک تک لحظات استقبال مردم قم از رهبری نظام را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند، گفت: دشمنان هنوز با واقعیت های موجود در منطقه به ویژه ایران اسلامی غافل است./935/پ202/س
ارسال نظرات