۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۸۸۶۵۲
شب گذشته برگزار شد؛

دیدار صمیمی اساتید و فضلای نخبه حوزه با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ دیدار صمیمی اساتید و فضلای نخبه حوزه علمیه با رهبر معظم انقلاب شب گذشته در مدرسه فیضیه برگزار شد.
گفت و شنود نخبگان حوزوي با رهبر معظم انقلاب در مدرسه فيضيه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دیدار صمیمی اساتید و طلاب و فضلای نخبه حوزه علمیه قم شب گذشته در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم 12 تن از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در مورد مسایل مختلف علمی و فرهنگی به ایراد سخنرانی و ارائه نظرات پرداختند.

این مراسم که با اجرای حجت الاسلام محدثی برگزار شد، حجت الاسلام خسروپناه، حجت الاسلام محمد رضا زیبایی نژاد، آیت الله محمد مهدی شب زنده دار، حجت الاسلام صادقی، حجت الاسلام علی صبوحی تسوجی، حجت الاسلام علمی، حجت الاسلام و المسلمین علیدوست، حجت الاسلام فیاضی، آقای محمد فتحعلی خانی، آیت الله کعبی، حجت الاسلام مهندسی و حجت الاسلام مبلغی در مورد تدریس علوم عقلی، لزوم توجه بیشتر به نخبه پروری، معنویت در حوزه ها، لزوم توجه بیشتر به کار رسانه ای، توجه به تدوین سند چشم انداز حوزه، توجه به تبلیغ بین المللی، فعالیت های علمی گسترده در حوزه علمیه، لزوم توجه به اعتقادات، اخلاق، فقه و علوم عقلی، حساسیت جایگاه علوم انسانی، مهندسی تبلیغ و تربیت نیروی متخصص و کارآمد در این حوزه و ارتقای علمی سخن گفتند.

در این دیدار طولانی و پرشور که بیش از سه ساعت به طول انجامید، رهبر معظم انقلاب نیز با تشکر از سخنرانان و حاضران به ارائه نظرات خود در مورد اظهارات مطرح شده و مسایل علمی و فرهنگی حوزه علمیه پرداختند.

تصاویر این دیدار را می توانید در اینجا ملاحظه کنید. /914/پ202/ج

ارسال نظرات