۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۸۶۶۸
حجت الاسلام یحیی زاده:

توصیه های رهبرانقلاب به عنوان یک برنامه راهبردی در اختیار طلاب قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام یحیی زاده گفت: حضور صمیمی رهبر معظم انقلاب در جمع مراجع، علما و طلاب حوزه علمیه قم مشت محکمی به دهان کسانی بود که می خواستند حوزه و نظام ولایی را مقابل یکدیگر نشان دهند.
سيد جلال يحيي زاده
حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با اهمیت سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم گفت: حضور صمیمی رهبر معظم انقلاب در جمع مراجع، علما و طلاب حوزه علمیه قم مشت محکمی به دهان کسانی بود که می خواستند حوزه و نظام ولایی را مقابل یکدیگر نشان دهند.

وی افزود: این نهایت آرزوی دشمنان نظام و انقلاب بوده که میان حوزه و نظام جمهوری اسلامی شکاف ایجاد کنند به همین خاطر از هر فرصتی برای شکاف استفاده می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته پروراندن این آرزو در سر دشمن بیانگر عمق حماقت و عدم شناخت جامعه شیعی و ولایی اسلام است، چرا که روحانیت و حوزه هیچگاه از جمهوری اسلامی روی گردانی نخواهند کرد و این بدان خاطر است که اصولا" خاستگاه نظام، حوزه بوده و از راس تا بدنه نظام مورد تائید حوزه قرار دارد.

وی تاکید کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن تلاش دارد تا نظام را بدون حضور روحانیت و سیاست را بدون روحانیت ببیند به همین خاطر در این زمینه سالهای سال است که اقدامات خود را داشته است.

رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طلاب و حوزویان امروز وظیفه خطیری را بر دوش دارند و لازم است تا در زمینه تحقق بخشی به توصیه های رهبری در این زمینه تلاش جدی داشته باشند و سزاوار است فرمایشات معظم له به عنوان یک برنامه راهبردی در اختیار طلاب قرار گیرد./ 955/ت302/ج

ارسال نظرات