۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۸۸۷۵۰
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

مقدمات اجرایی سفر سوم رییس جمهور به مازندران فراهم شده است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از سفر قریب الوقوع رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به مازندران خبر داد و بیان داشت: مقدمات اجرایی سفر سوم رییس جمهور به استان فراهم شده است.
سفر احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان که در ساری برگزار شد، توفیق خدمت رسانی خالصانه به مردم را افتخاری بزرگ برای مدیران دانست و افزود: افتخار ما این است که خدمتگذار نظامی هستیم که پرچمدار حکومت شیعی و علوی در جهان است.

وی تصریح کرد: ارتباط مستمر و گسترده مسؤولان با مردم که امروز شاهد آن هستیم از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به این که مسؤولیت ها و مناصب در نظام اسلامی، امانت است، افزود: حضرت امام خمینی (ره) اندیشه خدمتگزاری را به مدیران انقلاب هدیه دادند.

ابراهیمی با تأکید براین که مسؤولیت ها در نظام اسلامی فرصت مناسبی برای خدمت گذاری به عموم مردم است، ادامه داد: باید از این فرصت ها تنها برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی در بخش دیرگی از سخنان خود از سفر قریب الوقوع رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به مازندران خبر داد و بیان داشت: مقدمات اجرایی سفر سوم رییس جمهور به استان فراهم شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره رویکرد فرهنگی دور سوم سفرهای استانی هیأت دولت به استان ها، خاطرنشان کرد: این رویکرد جدید دولت نشان دهنده توجه ویژه مسؤولان کشور به مقوله فرهنگی است.

ابراهیمی از خدمات و کمک های جمعیت هلال احمر مازندران در سیل اخیر و کمک به مردم پاکستان قدردانی کرد و افزود: این مسأله نشان دهنده نوع دوستی مردم شریف مازندران و همراهی هلال احمر استان برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: استان مازندران به واسطه گردشگرپذیر بودن همواره در معرض حوادث ناگوار طبیعی بوده که نقش جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران در حوادث احتمالی بسیار با اهمیت است.

در پایان این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار ، هادی خنجری را به عنوان مشاور استاندار مازندران و مدیر کل مدیریت بحران استانداری معرفی و از زحمات وی در جمعیت هلال احمر استان قدردانی کرد./950/پ202/الف
ارسال نظرات