۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۸۷۷۲
نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی:

همراهی روحانیت با مردم توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شوشتر، گتوند و شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درایت و هوشیاری روحانیان سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر، گتوند و شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که دولت برای بهبود اوضاع فرهنگی کشور باید رویکرد هایی مناسبی را اتخاذ کنند، گفت: نگرش مدیریت فرهنگی، در شکل گیری فرهنگ مردم بسیار تأثیر گذار است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی، با تأکید بر پاسخگویی مناسب به شبهات ایجاد شده در ذهن جوانان، افزود: خوشبختانه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، آگاه و بصیر هستند؛ از این رو اگر مسایل را برای آنها تبیین و بازگو کنیم به راحتی پذیرا خواهند بود.

وی در ادامه به اقدامات دشمنان در مسایل فرهنگی اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با صرف هزینه های کلان در تلاش هستند تا افکار و عقاید جوانان این مرز و بوم را از راه دین منحرف کنند؛ از این رو مسؤولان و نهادهای فرهنگی هوشیار و آگاه باشند که مبادا جوانان این نظام و انقلاب از راه دین منحرف کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی نقش دولت در تجهیز واحد های فرهنگی و هدایت جوانان ایران اسلامی را بسیار مؤثر خواند و تأکید کرد: رفع نیاز های فرهنگی جوانان در گرو پشتیبانی و حمایت دولت از مسؤولان و نهاد های فرهنگی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی، در ادامه به نقش روحانیت در رفع نیاز های فرهنگی و اعتقادی جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: روحانیان بالاترین و مؤثرترین نقش را نسبت به رفع نیاز های فرهنگی جوانان ایفا می کنند؛ به همین دلیل طلاب و روحانیان با حضور در مساجد، دانشگاه ها، مدارس و نهاد های فرهنگی نیاز های جوانان را بر طرف کنند

حجت الاسلام ابراهیمی، در پایان سخنان خود، با بیان این که روحانیان همواره یار و پشتیبان مردم بوده است، گفت: روحانیان همواره در عرصه های گوناگون همراه و پشتیبان مردم بودند و با درایت و هوشیاری خود اجازه تفرقه افکنی دشمنان را در اذهان عمومی ندهند./945/پ202/الف
ارسال نظرات