۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۸۸۰۶
عضو مجمع روحانیان مجلس:

در سفر رهبری به قم جامعه فقهی تبعیت خود را از ولی فقیه اثبات کردند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پور فاطمی گفت: درسفر رهبر انقلاب به شهر مقدس قم بار دیگر جامعه فقهی تبعیت خود را از ولی فقیه زمان خود اثبات کرد.
پور فاطمي
حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال مراجع معظم تقلید و علما از رهبر انقلاب اظهار داشت: درسفر رهبر انقلاب به شهر مقدس قم جامعه فقهی تبعیت خود را از ولی فقیه زمان خود اثبات کرد.

وی افزود: حقیقت اینکه رهبر انقلاب مورد علاقه و استقبال جامعه علمی حوزه ، علما و طلاب سراسر جهان اسلام قرار دارد برای دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام ثابت شد و این خود پیروزی دیگری برای نظام و امت اسلامی است که دشمن انقلاب از این ناحیه احساس نآامیدی می کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز حتی آنانی که از نظر فقهی در مورد ولایت فقیه نظر دارند خود را ملزم می دانند تا با نظام و ولایت فقیه میثاق داشته باشند، چرا که جایگاهی که رهبر معظم انقلاب در آن قرار گرفته نه محدود به کشور بلکه جهانی است.

وی همچنین با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به طلاب و حوزه ابراز داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه باید به مسائل مبتلا به جامعه بپردازد و پاسخگوی شبهاتی که دشمنان برای جامعه ایجاد می کنند باشند در عین حال استقلال فکری خود را حفظ کرده و به کارهای معنوی و فرهنگی جامعه رسیدگی کنند. /955/ت302/ج

ارسال نظرات