۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۸۸۹۳۰

همایش نقش روحانیت در طرح هدفمندی یارانه ها برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش نقش روحانیت در آگاهی بخشی به عموم در خصوص طرح هدفمند کردن یارانه ها در شهرستان بناب برگزار شد.
نقش روحانيت در هدفمند کردن يارانه ها
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، فرماندار بناب در جمع علما و روحانیان این شهرستان گفت: اجرای این طرح با مخالفت و کارشکنی های دشمنان بیرونی و مخالفین درونی مواجه بوده، لذا دولت قصد دارد به صورت تدریجی و طی 5 سال 16 قلم کالا را آزاد کند.

سعید برقی با اشاره به تصمیم قاطع دولت برای اجرای این طرح افزود: با توجه به هماهنگی های لازم بین سه قوا و همچنین حمایت های مقام معظم رهبری، موقعیت سیاسی کشور از لحاظ خارجی دارای وضعیت مطلوبی بوده و نفوذ قدرت معنوی نیز نسبت به گذشته تقویت شده است .

به گفته وی تحریم های صورت گرفته علیه ایران نیز اقتدار، پیشرفت و توسعه نظام را موجب شده است.

فرماندار بناب از ذخیره نمودن 13 قلم کالای اساسی در حد نیاز توسط دولت خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار واردات این کالا را به کشور آزاد نموده است تا به مردم فشاری ازاین ناحیه وارد نشود.

وی هر گونه افزایش قیمت کالاها و خدمات توسط بازار به صورت غیرقانونی را ممنوع دانست و اظهار داشت: با افراد متخلف در این زمینه شدیداً برخورد خواهد شد و همه روزه شاهد بازرسی هایی از سطح بازار خواهیم بود.

فرماندار بناب با اشاره به نقش روحانیون و علما در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب از روحانیون خواست ضمن توجیه آثار مثبت اجرای طرح و دعوت از آحاد مردم برای همکاری با دولت اهداف و نتایج مثبت آن را برای مردم تبیین کنند./935/د102/ص
ارسال نظرات