۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۸۹۰۰۷
رییس مرکز اسلامی تورنتو:

رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهان شناخته شده است

خبرگزاری رسا ـ رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهان شناخته شده است و کلام‌شان در جهان نفوذ بسیار بالای دارد و امیدواریم تا ظهور حضرت مهدی(عج) خداوند ایشان را برای جوامع بشری حفظ کند.
حجت الاسلام و المسلمين محمد زکي باقري
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد زکی باقری، رییس مرکز اسلامی تورنتو، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: یکی از الطاف الهی به مردم جهان اسلام، رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود که پس از ارتحال امام راحل به عنوان ولی امر مسلمین انتخاب شدند.

وی افزود: ما به ایشان بسیار عقیده و ارادت داریم؛ زیرا تفکر و عقیده ایشان از سوی امام زمان(عج) است و فتوایی اخیر ایشان در خصوص ممنوعیت توهین به نمادهای اهل سنت این عقیده را ثابت کرد.

رییس مرکز اسلامی تورنتو تصریح کرد: با صدور فتوای ولی امر مسلمین مبنی بر ممنوعیت توهین به نمادهای اهل سنت، صدها نفر در سراسر جهان مسلمان و شیعه شدند و کسانی که  در حال حاضر به مذهب شیعه روی آوردند از افراد تحصیل کرده هستند که در میان دانشگاهیان جهان شناخته شده اند.

وی تاکید کرد: رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جهان شناخته شده است و کلام‌شان در جهان نفوذ بسیار بالای دارد و امیدواریم تا ظهور حضرت مهدی(عج) خداوند ایشان را برای جوامع بشری حفظ کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین زکی باقری، گفت: امروز ما آمادگی داریم، رهبر انقلاب اسلامی هر دستوری را که اعلام کنند با جان دل در سراسر جهان آن را عملی کنیم و هرگز لحظه‌ای از عمل به آن درنگ نخواهیم کرد./917/ت302/ص
ارسال نظرات