۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۸۹۰۱۳
امام جمعه گرگان:

اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها نیازمند عزم ملی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه در سطح کشور، گفت: اجرای این طرح نیازمند عزم ملی است و همه باید دولت را در اجرای این طرح مهم یاری دهند.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه در سطح کشور، گفت: اجرای این طرح نیازمند عزم ملی است و همه باید دولت را در اجرای این طرح مهم یاری دهند.

وی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را جراحی بزرگ اقتصادی در کشور دانست و افزود: این طرح کار بسیار بزرگی است که باید به خوبی اجرایی شود.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به یارانه صد هزار میلیارد تومانی دولت در کشور، گفت: متأسفانه 70 درصد این یارانه ها به جیب سه دهک بالای جامعه می رود.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که دولت از پول ملت و جامعه یارانه پرداخت می کرد و باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شده بود، ادامه داد: به منظور ساماندهی این مسأله، قانون هدفمند کردن یارانه ها اجرا شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: این قانون یک طرح بزرگ ملی است که عده ای سعی دارند با ترفندها و برنامه های خود، نگذارند تا این قانون اجرایی شود.

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر این که در اجرای این قانون دولت باید همه توجه اش به توده و عامه مردم باشد تا مشکلی در سطح جامعه پیش نیاید، ادامه داد: مردم نیز باید در مصرف رعایت کامل را داشته باشند، که البته اجرای این قانون در اقشار بالای جامع تاثیری ندارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به هشتم آبان ماه فرا رسیدن سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، گفت: شهادت این نوجوان نشان می دهد که این انقلاب و امام با دل مردم و جامعه چه کرده، که در آن دوران خیلی از افراد توان و جرات این کار را نداشتند.

وی با بیان اینکه این روز به نام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، افزود: بدون شک نوجوانان و جوانان ما اگر بخواهند، سراسر دنیا از غرب تا شرق، از شمال تا جنوب را بگردند، الگوئی بهتر و والاتر از فهمیده و امثال او نمی توانند، پیدا کنند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: این روز هم یکی از روزهای مهم و تاریخی در تقویم کشور ما است، زیرا در این روز دانش آموزان مدارس تهران گرد هم آمدند و به دفاع از نهضت امام (ره) پرداختند و در ادامه نیز دانشجویان و اقشار مختلف به آنان پیوستند که در آن روز 50 نفر به شهادت رسیدند.

وی افزود: همچنین در 13 آبان سال 1343، امام خمینی (ره) نیز به ترکیه تبعید شد و حتی در 13 آبان 57 لانه جاسوسی آمریکا، از سوی دانشجویان تسخیر شد و این ها همه را اگر کنار هم بگذاریم، ارتباطی بین دانشجویان خط امام و بنیانگذار کبیر انقلاب را پیدا می کنیم./950/پ201/الف
ارسال نظرات