۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۸۹۰۷۱
عضو مجمع روحانیان مجلس:

باید منتظر باز خوردهای مثبت حوزه نسبت به توصیه ها و رهنمودهای رهبری باشیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سلیمی گفت: در سفر رهبر انقلاب به قم پیچیدگی های جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی برای طلاب و حوزویان از سوی ایشان تشریح شد.
حجت الاسلام عليرضا سليمي نماينده در مجلس هشتم
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبررگزاری رسا با اشاره به پایان سفر رهبر معظم انقلاب و تاثیرات حضور ایشان در جمع پژوهشگران و طلاب حوزه اظهار داشت: باید منتظر بازخوردهای مثبت حوزه نسبت به توصیه ها و رهنمودهای رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه به طور قطع حضور رهبر انقلاب در حوزه تاثیر شگرفی در رویکرد پژوهشی در میان طلاب خواهد داشت، گفت: در سفر رهبر انقلاب به قم پیچیدگی های جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی را برای طلاب و حوزویان از سوی ایشان تشریح شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: یکی از وظایف طلاب آن است که دشمن را رصد کنند و نسبت به حرکات دشمن در جنگ نرم واکنش مناسب، به موقع و تاثیر گذار از خود نشان دهد.

وی افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند دشمن به دنبال نظام جدای از روحانیت و سیاست بدون دین در کشور است که این امر خطری جدی در جامعه است و دشمن برای ایجاد آن تلاش و هزیننه می کند.

نماینده اصولگرای مجلس هشتم یادآور شد: استکبار همچنین به نقش و اهمیت روحانیت در جامعه ما پی برده و به همین خاطر به دنبال آن است تا به هر نحو ممکن روحانیان را از صحنه خارج کند.

وی ابراز داشت: آنچه که مسلم است این موضوع است که روحانیت و حوزه باید هوشیارانه به دنبال راه های مقابله با هجمه دشمن در جنگ نرم باشد و در جامعه به موقع بصیرت دهی کند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: بحث اسلام سیاسی موضوعی نیست که طلاب از آن به سادگی عبور کنند، چرا که از گذشته نسبت به آن توجه جدی شده و سعی شده تا جامعه نسبت به آن بدبین شود، از این رو لازم است تا بدان توجه جدی شود و برای مقابله با آن به طور علمی و فرهنگی مقابله شود. /955/ت302/ج
ارسال نظرات