۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۸۹۱۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسین:

روحانیت قلب تپنده نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز اظهار داشت: روحانیت و ولایت فقیه قلب تپنده نظام اسلامی است.
حجت الاسلام طه توکلي، مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه امام حسين اهواز
حجت الاسلام طه توکلی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که هدف اصلی دشمنان هدف قرار دادن روحانیت و ولایت فقیه است، اذعان داشت: روحانیت و ولایت فقیه قلب تپنده نظام اسلامی می باشند؛ از این رو سی و یک سال دشمنان برای براندازی حکومت اسلامی از همه ترفندهای شیطانی کمال استفاده را بردند ولی با درایت ولایت فقیه و روحانیت انقلابی همه حلیه های آنان خنثی شد.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب دشمنان با تحصن‌ها، اختشاشات، ترور شخصیت‌ها، تهاجم فرهنگی و جنگ همه جانبه نرم قصد اضمحلال و بی‌درایت عنوان کردن ولایت فقیه را داشتند؛ از این رو با وجود رهبری با کیاست، خبره در مسائل سیاسی و آگاه، همه نقشه های آنان نقش برآب شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز اضافه کرد: رأس و هرم اصلی حکومت اسلامی در برهه کنونی ولایت فقیه و بعد از آن روحانیان انقلابی هستند، بنابراین سد اصلی و دیوار فولادی در برابر هجوم دشمنان به ایران اسلامی ولایت فقیه و روحانیت مبارز و بسیجی هستند.

حجت الاسلام توکلی، در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اندیشه‌های سکولاریستی که همه هزینه‌های آنان از غارت‌گری‌های آمریکا و خون مسلمانان عراق، افغانستان و فلسطین به وجود آمده است از مکاتب منحرف و ضاله ای است که هدف اصلی آنان به انزوا کشاندن روحانیت و ولایت فقیه در بین مجامع عمومی است.

وی در ادامه افزود: درایت و کیاست ولایت فقیه، مراجع عظام و فضلا در افشاگری این مکاتب مشتی دندان شکن بر دهان ایادی استکبار و هم پیمانان آنان است.

وی در پایان سخنان خود نظام اسلامی را حکومتی دینی و قرآنی عنوان کرد و ابراز داشت: حکومت بدون وجود روحانیت و ولایت فقیه مانند مرده ای متحرک و بی روح است./945/پ202/س
ارسال نظرات