۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۹۴۴۴

مراسم تودیع سردبیر خبرگزاری رسا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع سردبیر خبرگزاری رسا با حضور مدیرعامل، هیات تحریریه و خبرنگاران این خبرگزاری در قم برگزار شد.
مراسم تودیع سردبیر خبرگزاری رسا برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع فرهاد فلاح سردبیر خبرگزاری رسا، عصر چهارشنبه دوازدهم آبان ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات تحریریه، خبرنگاران و کارکنان این رسانه حوزوی در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، با قدردانی از تلاش ها، اقدامات و عملکرد سردبیر این رسانه، از وی به عنوان فردی موفق و احیا کننده برخی شیوه های نوین خبری در خبرگزاری رسا یاد کرد.

حجت الاسلام محققی با آرزوی موفقیت برای فلاح سردبیر خبرگزاری رسا در امر فعالیت فرهنگی در خارج از کشور بیان داشت: امیدواریم همچنان بتوانیم از اندیشه های وی استفاده کنیم.

در ادامه این مراسم، فرهاد فلاح سردبیر سابق خبرگزاری رسا، با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های خود، بر ضرورت اهتمام جدی حوزه های علمیه به امر رسانه و تربیت نیروهای لازم و کارآمد جهت حضور در این عرصه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز خبرگزاری رسا جایگاه بسیار خوبی در بین رسانه ها پیدا کرده است خاطرنشان کرد: این خبرگزاری به عنوان یک رسانه حوزوی توانسته است رسالت خبری و رسانه ای خود را به خوبی انجام دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز با اهداح لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و اقدامات فرهاد فلاح سردبیر سابق خبرگزاری رسا تجلیل شد. /924/
ارسال نظرات