۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۸۹۵۷۵
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی:

استکبار ستیزی راه‌هبردی ترین اصل در پیروزی انقلاب ایران است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز، اظهار داشت: استکبار ستیزی، مقابله و مبارزه با ظلم و فساد اجنبی‌ها و اعلام براعت از مشرکان، از اساسی ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه رژیم پهلوی شد.
حجت الاسلام علي کاظم بهرام، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي (ع) اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که راهبردی‌ترین اصل در انقلاب اسلامی ایران، استکبار‌ستیزی است، اظهار داشت: ملت ایران در دوران سلطنت رژیم پهلوی همواره با هجمه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی قرار گرفته است و این مسأله سبب عقب افتادگی کشور ما در دوران رژیم پهلوی شد، اما خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت رهنمودهای امام خمینی(ره) این عقب افتادگی‌ها جبران شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: استکبار ستیزی، مقابله و مبارزه با ظلم و فساد اجنبی‌ها و اعلام براعت از مشرکان، از اساسی ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه رژیم پهلوی شد.

حجت الاسلام بهرام در ادامه افزود: استکبار ستیزی مسؤولان و ملت ایران سبب شد تا ثمره‌ای به نام عزت، استقلال، خود کفایی و اقتدار ایجاد شود و هر پدیده یا مسأله ای که بخواهد با این راهبرد مغایرت داشته باشد رهبران، دانشجویان و دانش آموزان این نظام و انقلاب به شدت با آن مقابله می کنند.

وی با اشاره به حوادث 13 آبان‌ماه‌ گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به وسیله دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام خمینی(ره) که موجب شکسته شدن هیمنه آمریکا در بین کشور‌های خاور‌میانه و ارتقای انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل‌ شد، به انقلاب دوم نام گرفت.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در پایان به رویداد‌های دیگر 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از کودتای 28 مرداد، نماینده ایالات متحده آمریکا سفری به ایران داشت که موجب اعتراض دانشجویان و تحصن آنان در دانشگاه تهران شد و پس از آن که دانش آموزان برای همراهی با آنان در جلوی درب دانشگاه تجمع کرده بودند با تیراندازی سربازان اجیر شده شاه ملعون، به فیض عظیم شهادت نائل شدند./945/ت302/س
ارسال نظرات