۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۸۹۵۸۷
عضو خبرگان رهبری:

آشتی با فتنه گران قابل پذیرش نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با اشاره به همکاری فتنه گران با دشمنان نظام و مردم ‌خاطرنشان کرد: آشتی با کسانی که قصد فتنه و براندازی حکومت اسلامی را دارند، غیر قابل پذیرش است.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز، عضو مجلس خبرگان رهبري آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز، ظهر امروز، در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه منطقه کوت عبدالله اهواز، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، کسب رزق و روزی حلال را مورد تأکید قرار داد و گفت: درآمد حرام مایه شکست انسان در زندگی دنیوی و گرفتاری در آتش جهنم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه اشاره و خاطر نشان کرد: زندگانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) سراسر دارای کرامت، عزت و خوشبختی بود؛ بنابراین جوانان با الگو برداری از سیره زندگی آن عزیزان می توانند زندگی خوب و خوشبختی را داشته باشند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان با اشاره به روز فرهنگ عمومی، ابراز داشت: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید سطح فرهنگی جامعه را به سوی اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی سوق دهند؛ از این رو باید رسانه ملی، مراکز فرهنگی، مساجد، میعادگاه‌های نمازجمعه و دیگر نهادهای فرهنگی همکاری لازم را در نهادینه کردن این فرهنگ انجام دهند.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز با اشاره به سالروز پایان جنگ جهانی اول یادآور شد: در جنگ جهانی اول خودسری‌ها، بی کفایتی و بی عقلی سران کشورهای روسیه، انگلیس و فرانسه دنیا را به آشوب کشاند و سبب شد تعدادی زیادی از مردم بی دفاع جهان به خاک و خون کشیده شوند.

وی ادامه داد: در این جنگ مستکبران قصد تصرف خوزستان را داشتند که مجاهدت، دفاع و رشادت های عشایر عرب خوزستان آنها را به عقب نشینی وادار کرد.

آیت الله حیدری در ادامه به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش آموزان به مناسبت 13 آبان مبنی بر«جوانان در همه صحنه ها پیشقراول بودند» اشاره کرد و اذعان داشت: نقش جوانان در مبارزه با استکبار جهانی و اهداف مزدوران برای طرح فتنه در داخل کشور برای جوانان نسل چهارم تبیین شود.

وی در ادامه به مسأله پی ریزی آشتی ملی با فتنه گران اشاره و تأکید کرد: آشتی با عده ای فتنه گر که با پول گرفتن از آمریکا قصد براندازی حکومت اسلامی را دارند قابل پذیرش نیست و باید آنان را به میز محاکمه کشاند.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز با اشاره به اخطار رئیس جمهور به شبهه افکنان پیرامون طرح هدفمندی یارانه ها اشاره و ابراز داشت: طرح هدفمندی یارانه ها برای حل مشکل مردم و شکوفایی اقتصاد ایران است؛ از این رو از دستگاه های قضایی و دولت خدمتگزار درخواست داریم با کسانی که گران فروشی در جامعه را ترویج می دهند برخوردی قاطع داشته باشد.

آیت الله حیدری به حوادث اخیر و خونین بار عراق اشاره و بیان داشت: سامان‌دهی دولت مردمی عراق برای آمریکا و جیره خواران آن گران تمام شده است؛ از این رو بعثی ها و وهابی ها با انجام این جنایت ها مردم عراق را برای حمایت نکردن از دولت عراق تهدید می کنند؛ اما ملت عراق راه خود را پیدا کرده است و آن راه دین و استقلال با مرکزیت مراجع تقلید است./945/پ201/س
ارسال نظرات