۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۸۹۶۲۳
امام جمعه شوشتر:

با وجود جوانان ایران اسلامی، دشمنان کاری از پیش نخواهند برد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر، دشمن انقلاب را همواره شکست خورده خواند و گفت: حضور بسیج در همه عرصه‌ها مؤثر، کارساز و زمینه‌ساز پیشرفت‌ها است؛ از این رو بسیجی بودن مایه افتخار جوانان کشور است.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدجلیل محقق، امام جمعه شوشتر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: بسیج جایگاه مقدسی است که دانش‌آموزان برای آن، حاضر به مقاومت خوب در تمرینات هستند؛ از این رو جوانان با ضمیری پاک در مسیر انقلاب قرار دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر، بسیج را سرچشمه خدمات و تلاش‌های مجدانه در کشور اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: حضور بسیج در همه عرصه‌ها مؤثر، کارساز و زمینه‌ساز پیشرفت‌ها است؛ از این رو بسیجی بودن مایه افتخار جوانان کشور است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه، تصریح کرد: از افتخارات ما این است که بسیجی هستیم و در مسیر هدایت و توسعه کشور، با تبعیت از ولی فقیه، ثابت قدم ایستاده‌ایم و از هر راهی برای خودکفایی کشور بسیجی‌وار حرکت می‌کنیم.

حجت الاسلام محقق، دشمن را شکست خورده خواند و خاطر نشان کرد: توطئه‌های دشمن نقش بر آب شده و قادر نیست کاری علیه نظام انجام دهد؛ اما با همه این قضایا، ضروری است که هوشیار و بیدار باشیم و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف مقدس اسلامی استفاده کنیم.

امام جمعه شوشتر افزود: امروز ایران اسلامی در مسیر پیشرفت روزافزون قرار دارد و هیچ دشمنی قادر به شکست این نظام نیست، چرا که این نظام با تکیه بر مردم به سمت جلو در حرکت است؛ بسیج دانش‌آموزی همواره در خط ولایت بوده و بدون تردید رمز موفقیت این نهاد نیز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری این قشر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر، در بخش دیگری از خطبه ها، به طرح هدفمند کردن یارانه ها ابراز داشت: طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تحولی بزرگ برای اقتصاد ایران است و به این دلیل برای اجرا همه ارکان نظام به ویژه مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

امام جمعه شوشتر در ادامه سخنان خود افزود: اجرای طرح تحول اقتصادی گامی بلند در راستای اجرای عدالت در جامعه است و باید برای صحت اجرای این طرح تلاش کرد. /945/پ202/س
ارسال نظرات