۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۸۹۷۵۷

روز شهادت بهنام محمدی در تقویم کشور ثبت می‌شود

خبرگزاری رسا ـ در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان گفت: تاریخ شهادت بهنام محمدی برای ثبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داده شد.
شهيد بهنام محمدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر مسؤولان استانی در اهواز برگزار شد.

این نشست با موضوع پی گیری مسایل فرهنگی جامعه و میزان تأثیر گزاری این شورا بر فرهنگ عمومی استان در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پا شد.

قابل ذکر است، در این مراسم، حجت الاسلام سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ایراد بیاناتی در خصوص علملکرد وی در چندین سال ریاست خود پرداخت.

از مصوبات این شورا، پیشنهاد ثبت روز ولادت شیخ انصاری و علامه وحید بهبهانی به عنوان بزرگداشت این دو شخصیت بزرگوار در تقویم رسمی کشور، نگارش داستان هفتاد دانش آموز و دو معلم مدرسه شهید پیروز بهبهان در کتاب های درسی دانش آموزان، نام گذاری دزفول به عنوان شهر مقاومت و پایداری و ثبت روز شهادت بهنام محمدی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به دولت ارائه شد.

همچنین در این نشست، برگزاری همایش بزرگداشت شیخ جعفر شوشتری در شوشتر و نامگذاری یکی از خیابان های اهواز به نام این شهید بزرگوار از دیگر مصوبات شورای فرهنگ عمومی خوزستان بود.

گفتنی است، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، به ایراد بیاناتی در خصوص مسائل پیش روی استان پرداخت که پس از صرف شام این نشست به پایان رسید./945/پ203/س
ارسال نظرات