۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۸۹۹۱۷
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

نظام سلطه مجبور به عقب نشینی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام یحیی زاده گفت: سفر های سه گانه رییس جمهور به سازمان ملل و لبنان در کنار سفر پر برکت رهبر انقلاب به شهر مقدس قم تمامی محاسبات استکبار را بر هم ریخت.
سيد جلال يحيي زاده
حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه پذیرش مذاکره 1+5 حاصل درک اقتدار داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلای بود گفت: نظام سلطه پس از لمس قدرت بین المللی جمهوری اسلامی در به چالش کشیدن آن توسط رییس جمهورمان در سازمان ملل و نمایان شدن قدرت جمهوری اسلامی مجبور به عقب نشینی شد.

وی با اشاره به سفرهای دیگر رییس جمهور کشورمان به لبنان و سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم بیان کرد: سفر های سه گانه رییس جمهور به سازمان ملل و لبنان در کنار سفر پر برکت رهبر انقلاب به شهر مقدس قم تمامی محاسبات استکبار را به هم ریخت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل به خوبی توانست نظام سلطه را با چالش جدی مواجه کند و حضور وی در کشور لبنان با استقبال گسترده ملت لبنان به خوبی نقش تاثیر گذار ایران را در معادلات بین المللی نشان داد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حضور رهبر انقلاب در دیار خیزش انقلاب اسلامی و تبعیت حوزه و مراجع از فرامین رهبری تیر خلاص بر تمامی یاوه هایی بود که دشمنان نسبت به انقلاب و جدایی حوزه از نظام ولایی سر می دادند.

نماینده اصولگرای مجلس گفت: به عقیده ما دشمن پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته تصور دیدن چنین اقتدار و عزتی را در سطح داخلی و بین المللی از ایران اسلامی نداشت، به همین خاطر پذیرش مذاکره از سوی 1+5 اولین پاسخ دشمن به شکست برنامه های آنها در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی بود و باید منتظر شکست های دیگر آنها در برابر جمهوری اسلامی باشیم. /955/ت302/ج
ارسال نظرات