۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۸۹۹۴۱
دبیر ستاد غدیر خوزستان:

تبیین صحیح مسأله غدیر سبب تقویت جایگاه ولایت می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد غدیر خوزستان، توجه به زوایای ناگفته غدیرخم را اهتمام به اصل ولایت فقیه دانست و خواستار تبیین این جایگاه در جامعه شد.
سيد موسي بلاديان، مسؤول ستاد اقامه نماز خوزستان
سید موسی بلادیان، دبیر ستاد غدیر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: عید غدیر از بزرگ ترین و با شکوه ترین اعیاد شیعیان که گرامیداشت آن بر همه مسلمانان واجب است.

دبیر ستاد غدیر خوزستان، با بیان این که زوایای پنهان غدیر باید به جامعه شناسانده شود، تصریح کرد: مسأله غدیرخم همراه با امامت و ولایت است و باید مسایل ناگفته غدیر خم به مردم شناسانده شود تا انس مردم با امامت اهل بیت(ع) عمیق تر شود.

رییس ستاد اقامه نماز خوزستان، در ادامه سخنان خود، با اشاره به گسترش مسایل مرتبط با غدیرخم در کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با زحمات بسیار روحانیت در ترویج فرهنگ علوی و باز گو کردن مسایل ناگفته غدیر، برخی دیگر از حقایق مسأله غدیرخم برای مردم استان روشن شده است.

بلادیان، عدم توجه به مسأله غدیر را موجب تضعیف جایگاه ولایت فقیه دانست و افزود: توجه به مسأله غدیر به معنای اهتمام به ولایت فقیه است که وجود این اصل سبب مصون ماندن از توطئه های دشمنان می شود؛ بنابراین توجه به زوایای غدیرخم، توجه به اصل ولایت فقیه است.

دبیر ستاد غدیر خوزستان، در پایان حضور مستبصرین در خوزستان را موجب دلگرمی آحاد جامعه به مذهب تشیع دانست و اظهار داشت: مستبصرین با حضور در جشن های عید سعید غدیر خم و مجالس ولادت و شهادت اهل بیت(ع) سبب افزایش بعد معرفتی مردم به مذهب تشیع می شود./945/پ202/الف
ارسال نظرات