۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۸۹۹۸۰
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان شرقی:

تبعیت از ولایت فقیه مقدمه کسب بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی گفت: دشمن شناسی در سایه ولایت مداری حاصل خواهد شد و تبعیت از ولایت فقیه مقدمه کسب بصیرت است.
حضرت آيت الله خامنه اي
حجت الاسلام عبدالرجیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی، امروز در دومین جلسه اخلاقی گردان های عاشورای سپاه تبریز به تلاش بنی امیه و بنی عباس برای منحرف کردن مردم و نشر احادیث جعلی میان مردم اشاره کرد و گفت: مشکل مردم آن زمان این بود که علی شناس نبودند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به برکت شناخت و دین شناسی امام راحل و مسیر الهی بود که اتفاق افتاد، افزود: بدین جهت است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: ملت ایران بالاتر از ملت زمان پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است.

حجت الاسلام سرایی افزود: حضرت علی(ع) در نهج البلاغه فرموده که اگر چهل سرباز داشتم که فقط یک صفت استقامت داشتند با دشمنان مبارزه می کردم و حال ملت ایران با لبیک به فرمان حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی را جهانی کردند و در دفاع مقدس با ایثار جان و مال خود توانستند پرچم اسلام را در بلندای تاریخ به اهتزاز در بیاورند.

مسؤول بسیج طلاب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایمان، اخلاص و ولایت پذیری را مایه عزت و شرف ایران اسلامی است و بسیجیان مصداق بارز این سه ویژگی هستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر کسب بصیرت خاطر نشان کرد: دشممن شناسی در سایه ولایت مداری حاصل خواهد شد و تبعیت از ولایت مقدمه کسب بصیرت است.

حجت الاسلام سرایی با تشریح توطئه های مختلف دشمنان برای براندازی نظام اسلامی ایران گفت: اگر پشت سر ولایت بدون افراط و تفریط حرکت کنیم، هیچ تهدیدی نظام اسلامی را با مشکل رو به رو نخواهد کرد./935/پ202/الف
ارسال نظرات